دفاع 99 صفحه ای یووه: خوشبینانه به بازگشت 15 امتیازی

از جمله نکات اساسی که وکلای یوونتوس در این تجدیدنظر مطرح کرده اند، بی ربط بودن حکم صادره با اتهامات است. یوونتوس معتقد است تخلفی که انجام شده و هنوز ثابت نشده است ربطی به نتایج ورزشی ندارد و کسر امتیاز نمی تواند مجازات درستی برای این تخلف باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وکلای یوونتوس از تصمیم دادگاه استیناف درخواست تجدید نظر کرده اند و باشگاه خوشبین است که حکم قبلی که کسر 15 امتیاز بود، پس از تجدید نظر بیشتر لغو شود.

دفاع 99 صفحه ای یووه: به کسب 15 امتیاز خوشبین هستم


سرویس خبر شماره: 1894485
Mar 16, 1401 @ 3:15 PM
973

0نقطه نظر

گزارش:

به گزارش “ورزه سه”، 45 روز پیش دادگاه استیناف فدرال ایتالیا تصمیم گرفت 15 امتیاز از یوونتوس کسر کند و همچنین آندره آ آنیلی (رئیس سابق یوونتوس) و آریوابنه (مدیر اجرایی سابق یوونتوس) را به مدت دو سال محروم کرد.

وکلای باشگاه دفاعیه 99 صفحه ای را بر اساس 9 نکته کلیدی ارائه کردند. این دفاع توسط داوران هیات ضمانت ورزشی بررسی می شود. آنها 60 روز فرصت دارند تا تحقیقات را تکمیل و حکم نهایی را صادر کنند. همچنین امکان ارسال مجدد پرونده برای تجدیدنظر توسط این هیئت برای رسیدگی مجدد وجود دارد.

باشگاه یوونتوس به دلیل نقل و انتقالات مشکوک با ارزش بالا برای به دست آوردن سود سرمایه تحت بررسی و بررسی قرار گرفته است. به همین منظور بازرسان صورت های مالی این باشگاه را برای سال های 2018، 2019 و 2020 مورد بررسی قرار دادند و در ابتدای ماه دسامبر، باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد که تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه از جمله آندره آ آنیلی از سمت خود استعفا داده اند. نوشته ها.

1805149

یوونتوس پس از کسر 15 امتیاز به این موضوع واکنش نشان داد. سه شنبه گذشته یوونتوس علیه تصمیم دادگاه تجدیدنظر به هیئت ضمانت ورزشی اعتراض کرد و باید منتظر تصمیم جدید ظرف 60 روز آینده باشد. طبق ادعای کوریره دلا سرا، حکم نهایی یا رفع کامل محرومیت یا ادامه آن خواهد بود و در این بین امکان تعدیل امتیازات کسر شده از یوونتوس وجود ندارد.