آینده مبهم جنجالی ترین خرید رئال در این فصل


سرویس خبر شماره: 2014858
28 آوریل 1403 در 1:40 ب.ظ.
3.2 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

می رود یا می ماند؟

در تابستان امسال جنگ بزرگی بین رئال و بارسا برای خرید آردا گولر درگرفت و در نهایت این باشگاه مادریدی بود که پدیده ترکیه را به خدمت گرفت اما اوضاع برای آردا خوب پیش نرفت.

آینده مبهم جنجالی ترین خرید رئال در این فصل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آردا بدون شک یکی از خریدهای جنجالی رئال مادرید در سال های اخیر است. در ابتدا هیچ کس چیز زیادی از این پدیده نمی دانست، اما وقتی رئال و بارسا چشمان خود را برای خرید او باز کردند، اروپا بیشتر متوجه آردا شد.

در نهایت رئال به لطف توان مالی بهتر توانست آردا را با 30 میلیون یورو از فنرباغچه بخرد اما او تنها در ژانویه به دلیل مصدومیت های پشت سر هم توانست به میدان برود.

2011366

در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، آردا بالاخره اولین بازی خود را برای رئال انجام داد و به خوبی این تصور را ایجاد کرد که از او بیشتر خواهیم شنید، اما 40 روز مانده به پایان فصل، آردا فقط در زمین بود. . به مدت 98 دقیقه در 5 مسابقه. و فقط ادر میلیتائو که 50 دقیقه از بازی سانتر زد زیر اوست. احتمالا آردا به زودی آخرین بازیکن رئال در لیست دقیقه ها خواهد بود.

او مقابل سلتا و اوساسونا عالی کار کرد و با یک گل و یک پاس گل نوید روزهای بهتری را داد اما واقعیت این است که کارلتو به ستاره ترکیه ای اعتماد ندارد.

2002210

دو روز پیش خبر رسید که آردا در پایان فصل از رئال درخواست قرضی کرده است که این خبر توسط ایجنت او تکذیب شد.

امروز AAS می نویسد اگرچه این خبر تکذیب شده است، اما آردا به شدت به جدایی می پردازد و شانس خود را در باشگاه دیگری امتحان می کند. براهیم بهترین الگو برای کسی خواهد بود که دو فصل راهی میلان شد و با تجربه بیشتر برگشت. آردا به توانایی های خود ایمان دارد، اما معتقد است که با حضور کارلتو، فصل آینده در رئال شانس چندانی نخواهد داشت. آینده او، حداقل در کوتاه مدت، خارج از رئال مادرید است.

مجله اخبار فوتبال خارجی