جراد برانتویت، بازیکن اورتون، به پیشاهنگان منچستریونایتد پنج دلیل برای شک به او می دهد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


به طور گسترده گزارش شده است که جراد برانتوایت، بازیکن اورتون، یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات دفاعی منچستریونایتد در این تابستان است، زیرا آنها به دنبال تقویت خط دفاعی نشتی هستند که تا به اینجای فصل 71 گل در تمام رقابت ها دریافت کرده است.

این بازیکن 21 ساله فصلی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشته است و مورد توجه رئال مادرید و همچنین یونایتد قرار گرفته و توسط گرت ساوتگیت به تیم انگلیس دعوت شده است.

موفقیت این ستاره جوان باعث شد تا اورتون قیمتی بین 60 تا 70 میلیون پوند به علاوه او را به همراه داشته باشد، اما به نظر نمی رسد که این امر شیاطین سرخ را به تعویق بیندازد.

با این حال، عملکرد دیشب او مقابل چلسی به خوبی می توانست این کار را انجام دهد.

خط دفاعی تافی 5 گل مقابل آبی ها به ثمر رساند و در حالی که قطعا همه آنها تقصیر برانتویت نبودند، او قطعاً برای دو گل اول مقصر بود.

پالمر (کول چلسی) در بازی باز، برانتویت را بسیار احمقانه نشان داد. آینه گزارش ها.

ملی پوش انگلیسی از برانتویت گذشت، او را پس از یک جوز هندی روی زمین رها کرد، و سپس تلاشی درخشان را به گوشه پایینی پیچید. سپس برانتویت برای دومین بازی چلسی و پالمر از موقعیت خارج شد.

چه پیشاهنگان یونایتد در مسابقه استمفورد بریج حضور داشته باشند یا نه، عملکرد مطمئناً از آنها عبور نخواهد کرد، و پس از نمایشی نه چندان چشمگیر در اولدترافورد در ماه مارس نیز، علامت سوال باید بر سر مرکز متولد کارلایل انباشته شود. سر پشت

میرر در ادامه گزارش می دهد که شبکه های اجتماعی شب گذشته مملو از درخواست های هواداران یونایتد از باشگاه برای عدم جذب بازیکن یا حداقل برای قیمت درخواستی تبلیغ شده بود.

حتی برخی شرایط را به خرید هری مگوایر از لسترسیتی در سال 2019 تشبیه می کردند، چه از نظر سبک بازیکن و چه از نظر ارزش پول.

با این وجود، شان دایچه، سرمربی اورتون، قاطعانه معتقد است که باشگاه بهترین بازیکنان خود را نمی فروشد و با گذشت سه سال از قرارداد برانتویت، آنها در موقعیت چانه زنی قوی قرار دارند.

در همین حال، خبرنگار اسکای آلمان فلوریان پلتنبرگ ادعا کرده است علاقه یونایتد به این ستاره بیش از حد مطرح است و او “در حال حاضر هدف اصلی نیست”.

در ساعات آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن گزارش از The Peoples Person ارائه خواهد شد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/16/evertons-jarrad-branthwaite-gives-manchester-united-scouts-five-reasons-to-doubt-him-278941/ منبع: