ادامه انتقاد از انریکه: شما از امباپه درست استفاده نمی کنید!


سرویس خبر شماره: 2014735
27 آوریل 1403 در 9:34 ب.ظ.
272 امتیاز خبر

1نقطه نظر

از آنها یاد بگیرید

صبری لاموچه، سرمربی فرانسوی، از لوئیز انریکه به خاطر رفتارش با کیلیان امباپه انتقاد کرد.

ادامه انتقاد از انریکه: شما از امباپه درست استفاده نمی کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتقادات از لوئیز انریکه و پاری سن ژرمن همچنان ادامه دارد. در این فصل رسانه ها و افراد مختلف بارها از نحوه بازی پاری سن ژرمن تحت هدایت لوئیز انریکه انتقاد کرده اند و پس از شکست هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا، این انتقادات به اوج خود رسیده است. .

آخرین مورد مربوط به صبری لاموشی است. او در مورد عملکرد نسبتا ضعیف امباپه زیر نظر انریکه صحبت کرد:ما شخصیت لوئیز انریکه، سبک بازی او و جام های کسب شده را می شناسیم و باید به آن احترام بگذاریم، اما این واقعیت که او بهترین بازیکن خود را در قلب برنامه بازی خود قرار نداده است، طبیعی نیست در تیم من مستقیماً در قلب بازی قرار دارد، زیرا او دیگران را بهتر می‌کند یا بازیکنان حریف را جذب می‌کند، که فضا را در جاهای دیگر آزاد می‌کند.»

2011200

لاموش که خود بین سال های 1996 تا 2001 برای تیم ملی فرانسه بازی می کرد، درباره تفاوت دیدگاه دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه و لوئیس انریکه صحبت کرد.چیزی که من واقعا متوجه شدم این است که دشان این کار را با تیم ملی انجام داده است و نتایج دو جام جهانی گذشته خود گویای این موضوع است. شرایط برای حریفان دشوار است. اجازه دهید چهارشنبه گذشته را به عنوان مثال در نظر بگیریم سن ژرمن می توانست نتیجه بهتری بگیرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی