عبدالکریم در آبادان تشویق نشد


سرویس خبر شماره: 2014734
27 آوریل 1403 در 9:33 ب.ظ.
415 امتیاز خبر

0نقطه نظر

عبدالکریم حسن در دیدارهای قبلی تحت تاثیر تشویق هواداران پرسپولیس در تهران و شهرستان ها قرار گرفت.

عبدالکریم در آبادان تشویق نشد

به گزارش سه ورزش، عبدالکریم حسن که قبل از پرسپولیس در تیم های السد و کویت خود، هرگز با هواداران زیادی در ورزشگاه ها مواجه نشده بود، به همین دلیل وقتی در بازی های پرسپولیس هواداران زیادی را در ورزشگاه دید. ، چه در تهران و چه در شهرستان، می بیند که بسیار هیجان زده است و البته نمی تواند این مشکل را کتمان کند.

عبدالکریم که اخیراً ویدیویی تک نفره در صفحه خود از دست زدن یک نفره با هواداران بعد از بازی مقابل ملوان منتشر کرده است، به وضوح از این شرکت در ورزشگاه آزادی و سایر ورزشگاه هایی که پرسپولیس در شهرها در آن بازی کرده است با تشویق و شادی با ویژگی های خاص هواداران لذت می برد. . با این تیم روبرو شده اند، اما احتمالا آبادان جایی است که هیچ تشویقی برای او و تیمش وجود ندارد.

2010265

پرسپولیس در برخی شهرها مانند انزلی، تبریز و آبادان هواداران زیادی ندارد یا اگر هم وجود دارد، تعداد آنها برای رساندن صدایشان به ورزشگاه کافی نیست، حتی اگر هواداران عرب زبان خوزستانی باشند. پرسپولیس می تواند در ورزشگاه تختی آبادان رابطه جذابی با عبدالکریم داشته باشد اما بعید است در بازی پنجشنبه خبری از تشویق او باشد.

عبدالکریم در دیدار مقابل ملوان روز خوبی نداشت و در فاز دفاعی ضعیف عمل کرد. گفته می شود روزه گرفتن در ماه رمضان باعث ضعیف شدن قوای بدنی او شده است، اما پیش بینی می شود وضعیت او در مسابقات آینده به تدریج بهبود یابد. و اسمار مدافع چپ در زمین شادابتر خواهند بود وگرنه علی نعمتی می تواند جای او را در ترکیب بگیرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی