انریکه و افشای دلیل دعوت نکردن از ستاره بارسا

من اشتباه نمی کنم و آنسو زمانی که در سطح بازی در تیم ملی اسپانیا باشد برمی گردد. آنسو فاتی دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته است و در حال غلبه بر این مسائل است. اما او باید بعد از یک مصدومیت بزرگ اعتماد به نفس خود را به دست آورد، ما به این بازیکن ایمان داریم و مطمئن باشید به زودی بهترین نسخه او را خواهیم دید. در مورد جوردی آلبا و فران تورس هم باید بگویم که به عملکرد بازیکنانی که در تیم ملی دیده ام اعتماد زیادی دارم. من متقاعد شده ام که آنها دوباره بهترین بازی خود را در اسپانیا انجام خواهند داد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

شرایط سرخیو راموس و یاگو آسپاس؟ آنها بخشی از تیم ملی بودند و می توانند برگردند. بازگشت هیچ بازیکنی به تیم ملی ممنوع است. به نظر من بهترین بازیکنان در پست راموس آنهایی هستند که در حال حاضر در فهرست هستند.”

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا دلیل دعوت نشدن آنسو فاتی به اردوی پیش رو را توضیح داد.

انریکه و افشای دلیل دعوت نکردن از ستاره بارسا

من آنسو فاتی را نیز در ژوئن دعوت کردم، اما حقیقت این است که شرایط او در آن زمان بسیار بهتر بود و آنسو فقط یک بازی در این فصل در باشگاهش تمرینات منظم داشته است که چیزی به من نشان می دهد. امیدواریم دوباره بهترین های آنسو را ببینیم، اما در حال حاضر او در لیست نیست. با این بازیکن تماس گرفتم تا وضعیت او را جویا شوم و البته عادت ندارم با بازیکنان اینطور صحبت کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنسو فاتی پس از مصدومیت شدید هنوز به فرم ایده آل خود نرسیده و حتی جایی در ترکیب ثابت بارسلونا ندارد. لوئیس انریکه سرمربی لاروخا این ستاره جوان را قبل از بازی های داخلی به اردو دعوت نکرد. حالا انریکه مدعی شده که آنسو فاتی هنوز به روزهای اوج برنگشته است و این اتفاق به زودی برای این مهاجم جوان خواهد افتاد.


سرویس خبر شماره: 1843986
25 سپتامبر 1401 @ 16:52 |
37.4K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

لوئیس انریکه گفت: “مارکو آسنسیو در ماه ژوئن به شکلی خاص و استثنایی به این تیم دعوت شد. من دوست دارم ببینم بازیکنان چه احساسی دارند و از بازی در تیم ملی لذت می برند. مطمئنم آسنسیو همان شور و شوق را خواهد داشت در اردوی ژوئن. به اردوی تیم ملی اسپانیا اضافه خواهد شد.