با گران ترین مربیان جهان آشنا شوید (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارکا لیست دستمزد ماهیانه مربیان چهار لیگ برتر اروپا را منتشر کرد که حاوی نکات جالبی است.
در لیگ جزیره، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با درآمد ماهانه 1.89 میلیون دلار در صدر قرار دارد. پس از پپ، سرمربیان لیورپول و تاتنهام، یورگن کلوپ و آنتونیو کونته با 1.49 میلیون یورو در رده های دوم و سوم قرار دارند.
در لیگ ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری با حقوق ماهانه 1.17 میلیون یورو پیشتاز است و مورینیو و سیمونه اینزاگی در رده های بعدی قرار دارند.
نکته جالب در مورد ایتالیا این است که استفانو پیولی و لوچیانو اسپالتی، مربیان تیم های اول و دوم جدول، جایی در بین سه مربی گران قیمت لیگ ندارند.
حقوق ماهانه میلیون دلاری در بوندسلیگا وجود ندارد. ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ، ماهانه 666 هزار یورو از این باشگاه آلمانی دریافت می کند و پس از آن گران ترین مربیان بوندسلیگا، سیون و راس، مربیان لورکوزن و دورتموند قرار دارند.

بالاترین دستمزد ماهیانه در بین مربیان فوتبال اروپا متعلق به یک آرژانتینی است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید گران ترین سرمربی دنیا در لالیگا کار می کند. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید که دو فینالیست لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لالیگا را برای تیم دوم مادرید به ارمغان آورد، تنها سرمربی در هر چهار لیگ با درآمد ماهانه بیش از 2 میلیون یورو است. ال چولو ماهانه 3.3 میلیون یورو از باشگاه محبوبش دریافت می کند تا بالاترین دستمزد ماهیانه را در بین مربیان اروپا دریافت کند. بعد از سیمئونه، آنچلوتی، سرمربی رئال قرار دارد که درآمد ماهانه او 900 هزار یورو است.
مارسلینو که اتلتیکو بیلبائو را به تیمی قابل احترام تبدیل کرد، سومین سرمربی گران قیمت لالیگا است که ماهانه نیم میلیون یورو درآمد دارد.
5 مربی از 12 مربی با تیم های خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816417 |
02 فروردين 1401 ساعت 18:14 |
4,565 |

0نظرات