برنامه تنهاچ برای روز بعد از فاجعه: ساعت 7 صبح برای تمرین!

بازیکنان یونایتد از ساعت 9 صبح وارد این مجموعه شدند که البته روال معمول حضور آنها در زمان اریک تنهاچ بود. هنگامی که شیاطین سرخ در اکتبر 2021 با نتیجه 5-0 به لیورپول شکست خوردند، اوله گونار سولسشر، سرمربی وقت، به آنها روز مرخصی داد. اما اریک تنهاچ این رویه را رعایت نکرد و از بازیکنانش خواست تا صبح امروز بدون معطلی به تمرین بروند.

تنهاچ می داند که او و تیمش زمانی برای عزاداری ندارند، چرا که باید چندین بازی مهم و حساس را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. شیاطین سرخ قرار است روز پنجشنبه در مرحله اول لیگ اروپا به مصاف رئال بتیس بروند. بتیس که شب گذشته رئال مادرید را در اسپانیا متوقف کرد و نشان داد حریف آسانی برای یونایتد نخواهد بود.

1829183



مجله اخبار فوتبال خارجی

روزنامه منچستر ایونینگ نیوز که در آن شهر منتشر می شود، گزارش داد که اریک تنهاچ ساعت 7 صبح امروز از مجموعه تمرینی باشگاه امتیاز خبرکرد تا این شکست تحقیرآمیز را تحلیل و ارزیابی فنی کند.

1829182

رسانه های محلی منچستر گزارش دادند که پس از باخت فاجعه بار شب گذشته مقابل لیورپول، اریک تنهاچ ساعت 7 صبح امروز به مجموعه تمرینی باشگاه مراجعه کرد تا بررسی فنی این شکست را آغاز کند.

برنامه تنهاچ برای روز بعد از فاجعه: تمرین ساعت 7 صبح!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد از شب گذشته در شوک به سر می برد و هنوز نتوانسته شکست تاریخی و فاجعه بار خود در آنفیلد را هضم کند.


سرویس خبر شماره: 1894259
15 مارس 1401 @ 5:20 ب.ظ
3.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر