تاریخ واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص شد / بانکی یا پتروشیمی; چه کسی مالک آبی های قرمز خواهد بود؟



محمد شروین اسبقیان معاون ورزش حرفه ای و مسابقات قهرمانی وزارت ورزش در خصوص مالکیت آبی های سرخ و آخرین اخبار در خصوص واگذاری آنها گفت: واگذاری این دو باشگاه که جزو افتخارات ورزش و سربلندی کشور در دست سازمان خصوصی سازی است و با جدیت کار را دنبال می کنند اما 12 اردیبهشت ماه به عنوان روز انتقال قدرت تعیین شده است. یکی از آرزوهای دیرینه هواداران این دو تیم روشن شدن تکلیف این دو باشگاه است. در دولت های گذشته اتفاق خاصی برای فروش این دو باشگاه نیفتاد و آقای هاشمی (وزیر ورزش) به طور جدی در حال بررسی این موضوع هستند. حتی خود رئیس جمهور نیز به این موضوع توجه کرده است. اکنون که روز مشخص شده، سازمان خصوصی سازی قطعا این واگذاری قدرت را پیگیری خواهد کرد.

معاون وزیر ورزش در خصوص شایعات اخیر مبنی بر واگذاری استقلال به پتروشیمی و پرسپولیس به جمعی از بانک ها گفت: اینها صحبت هایی است که در فضای مجازی وجود دارد. روز تعیین تکلیف، یعنی 3 می، مشخص می کند که کدام تیم در کدام گروه قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این واگذاری ها به بانک و پتروشیمی انجام شود، آیا وزارت ورزش در هیات مدیره این دو باشگاه کرسی خواهد داشت یا خیر؟ وی خاطرنشان کرد: بگذارید این انتقال صورت بگیرد. وزیر ورزش بارها اعلام کرد که وزارت ورزش به ویژه در آن زمان به دنبال مدیریت تیم ها و باشگاه ها نیست. همانطور که دیدید من امروز در رای گیری شرکت نکردم، سرنوشت انتخابات را ورزشکاران و اعضای مجمع رقم زدند. ما به دنبال این نیستیم که هیئت مدیره داشته باشیم یا در این موارد دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این نشان می دهد که وزیر ورزش معتقد است مدیریت ورزش باید توسط ورزشکاران تضمین شود.

بیشتر بخوانید: تبادل نظر استقلال و پرسپولیس / جزئیات نحوه و شرایط انتقال مغربی ها + سند



سرویس داخلی اخبار فوتبال