تمام اروپا به دنبال ستاره 20 ساله آلمانی است


سرویس خبر شماره: 2014783
28 آوریل 1403 در 6:35 ق.ظ.
991 امتیاز خبر

0نقطه نظر

فلورین ویرتس، شادی لورکوزن و آلونسو

با نبوغ فلورین ویرتس در بایرلورکوزن، حالا همه تیم های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن هستند.

تمام اروپا به دنبال ستاره 20 ساله آلمانی است

به گزارش سه ورزش، هافبک 20 ساله بایرلورکوزن که بزرگ شد و چهره این باشگاه شد، در فصل جاری خوش درخشید و یکی از ارکان اصلی قهرمانی بلامنازع و زودرس تیمش بود.
ژابی آلونسو خوش شانس بود که چنین ستاره ای را در خط میانی تیمش داشت که با وجود جوانی مانند یک فرمانده خلاق در مرکز زمین است و در مقابل بازیکنانی مانند ژاکا و پالاسیوس نقش یک فانتزی بزرگ را بازی می کند. و کشتی بان
فلورین ویرتز تنها 20 سال سن دارد و در این سن کم به بلوغ فوتبالی کامل خود رسیده است تا جایی که به نظر می رسد کمتر از دو ماه بعد یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی آلمان در یورو 2024 خواهد بود و می گیرد. دست ناگلزمن همچنین.

ویرتس که در ماه مارس مقابل فرانسه در ثانیه هفتم دروازه حریف را باز کرد و با زدن اولین گل ملی خود در تیم مانشافت عملکرد درخشانی داشت، آمار خیره کننده ای در این فصل برای لورکوزن به جا گذاشته است.

2011277

ویرتس در این فصل در 41 بازی 17 گل به ثمر رساند و 18 پاس گل داد که روی 35 گل تاثیر مستقیم داشت. او تنها بازیکن آلمانی است که در 30 سال گذشته بیش از 15 گل در یکی از پنج لیگ برتر اروپا به ثمر رسانده است. . او پاس گل داد و می تواند این آمار را بهتر کند.
او به این ترتیب رقیب کول پالمر، تاثیرگذارترین بازیکن چلسی در این فصل است که در 40 مسابقه 34 اثر مستقیم روی گل های تیمش داشت، اما با پوکر دوشنبه شب مقابل اورتون، به 38 اثر در 41 مسابقه رسید.
ویرتس در این فصل در بوندسلیگا 11 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است که بایرلورکوزن پس از 29 هفته به عنوان قهرمان فصل اول معرفی شد که به ویژه برای یک هافبک میانی چشمگیر است.
ویرتز عصر یکشنبه موفق شد اولین هت تریک خود را در پیروزی بزرگ 5-0 بایرلورکوزن مقابل وردربرمن به ثبت برساند. او همچنین اولین بازیکنی است که پس از مهاجم بوروسیا دورتموند، ارلینگ هالند، مقابل آگسبورگ در ژانویه 2020، روی نیمکت هت تریک کرده است.

در مارس 2022، تقریباً دو سال پیش، ویرتس ماه ها به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین غایب بود و این مصدومیت طولانی مدت می توانست آینده این بازیکن جوان را به خطر بیندازد، اما او با قدرت و از ابتدای فصل بازگشت. . او در فصل جاری عملکرد درخشانی در ترکیب تیم داشته است.

2011276

درخشش ویرتس باعث شده است که او را با ستارگان جوانی مانند پدر بارسا و جود بلینگهام از بارسا مقایسه کنند و حتی او را شایسته دریافت جایزه پسر طلایی بالاتر از این اعداد می دانند. بازیکن زیر 21 سال شناخته شده است و بالاتر از ژائو نوس، رایان گراونبرچ، هروی الیوت و متئو روگی قرار دارد.
با نبوغ خیره کننده فلورین ویترز، حالا تمام تیم های بزرگ اروپایی در انگلیس و اسپانیا به دنبال جذب این ستاره 20 ساله آلمانی هستند. با این تفاوت که بایرن مونیخ عادت دارد خیلی سریع دندان هایش را تیز کند تا ستاره های دیگران را به خدمت بگیرد. تیم های بوندسلیگا بارسلونا، رئال مادرید، لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد برای قوی‌تر کردن و تضعیف رقبای خود تیم‌هایی هستند که خواهان ویرتس هستند.

جالب است که در فضای مجازی هواداران این تیم های بزرگ برای آوردن ستاره آلمانی لحظه شماری می کنند اما سیمون رولفس مدیر ورزشی بایرلورکوزن تاکید کرد که ستاره هایی مانند ویرتس، ژاکا و فریمپونگ در این تیم باقی خواهند ماند و بایر هدف خود را حفظ 15-16 شروع خود برای عملکرد خوب در لیگ قهرمانان فصل آینده خواهد بود.

البته جدا از قهرمانی بوندس لیگا و ظهور نبوغ و توانایی های ستارگان و استعدادهایی مانند فلورین ویرتز، مشکل کمبود ستاره بایر همیشه گریبان این تیم را گرفته است و هر فصل این تیم در بوندسلیگا یا رقابت های اروپایی می درخشد. ، ستاره های آن در فصل آینده به باشگاه های بزرگ اروپایی فروخته شد. از دیمیتار برباتوف بلغاری گرفته تا سون هیونگ مین کره ای که هر دو به لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد و تاتنهام پیوستند، از جمله کای هاورتز که راهی چلسی شد.

لورکوزن در سال های گذشته ستاره هایی مانند دنی کارواخال، کاپیتان فعلی رئال مادرید یا تونی کروس داشت که مدت کوتاهی در این تیم بازی کرد، اما پس از آن همگی از تیم های بزرگ جدا شدند و حالا هواداران لورکوزن از این بیم دارند که بعدی زمان. حتی اگر ژابی آلونسو در راس کادر فنی تیمشان بماند، ستاره تاثیرگذار و آینده دار مانند فلورین ویرتس را از دست خواهند داد.
شرایط زمانی برای هواداران لورکوزن نگران کننده تر می شود که بدانند کارو، مدیرعامل این باشگاه در اظهارات اخیر خود چه گفته است.هر سال باید یک بازیکن بزرگ را بفروشیم تا سرمایه‌ای برای خرید جدید پیدا کنیم، بنابراین احتمالاً یک بازیکن را می‌فروشیم. او ادامه دادانتظار داریم با این مبلغ دو یا سه بازیکن جدید جذب کنیم.

2011275

اما کارو در مورد قرارداد فلورین ویرتس و آینده او گفت: “مدال امضا باید به سیمون رولفس برسد زیرا او از 12 یا 13 سالگی او را تعقیب کرده است. او جلسات زیادی با والدینش داشته است که آنها نیز جزئی از عوامل او هستند.” همه باشگاه ها به او علاقه داشتند. کلن با او قرارداد امضا کرد و ما از فرصت استفاده کردیم و او به مونیخ، گلادباخ یا هوفنهایم نرفت و با ما حاضر نشد. سال‌ها کار می‌گذرد و اکنون تیم‌های زیادی به او علاقه‌مند هستند، اما به لطف ارتباط با والدین، ایده آن‌ها این است که با ما ادامه دهند. در فوتبال نمی توان بیش از یک سال برنامه ریزی کرد… اما فصل بعد او در لورکوزن ادامه خواهد داد.

نکته عجیب اینجاست که فلورین ویرتز به مدت ده سال برای اف سی کلن و تیم های آکادمی آن باشگاه بازی کرد و در سال 2020 به بایر لورکوزن رسید، بنابراین نبوغ بی حد و حصر او و افزایش قیمت های او در بازار جهانی فوتبال خشم بزرگ رقبا را برانگیخته است. همشهری لورکوزن، بایر اکنون خود را در انتهای جدول رده بندی بوندس لیگا می بیند و در تلاش برای جلوگیری از سقوط به بوندس لیگا است.
با این حال بازیکنی که در تابستان 2020 ده میلیون یورو ارزش داشت 110 میلیون یورو ارزش دارد و حتی جذب او برای باشگاه های بزرگ اروپایی کار بسیار سختی است. باشگاه بارسلونا مدت هاست که این بازیکن را به خاطر وضعیتش دنبال می کند. سبک بازی و ویژگی های فنی، او نظر داشت، اما به دلیل مشکلات مالی در رقابت با باشگاه های ثروتمند انگلیسی، بعید بود که توانایی مالی برای استخدام ویرتس را داشته باشد.
جالب اینجاست که هواداران بارسا عکسی از فلورین ویرتس که در هشت سالگی با پیراهن بارسا روی شانه مادرش نشسته بود را پیدا کردند و در اینترنت منتشر کردند تا نشان دهند که این علاقه ممکن است او را به نیوکمپ برساند.
به هر حال تابستان آینده تابستان داغی برای بایرلورکوزن و ستاره 20 ساله اش خواهد بود و اگر این باشگاه تصمیم بگیرد ستاره جوان و گران قیمت خود را برای تراز مالی خود بفروشد، جنگ بزرگی بین بزرگان انگلیسی و اسپانیایی به وجود خواهد آمد. باشگاه ها و البته بایرن مونیخ برای جذب ویرتز تشکیل خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی