خوشحالم که در کنار ستارگان فوتبال جهان هستم/حریفان اسمار حالا اسمش را فریاد می زنند/سیاست پرسپولیس عجیب است و به دردش می خورد.


گئورگی گلسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس همراه با ملی پوشان کشورش موفق شد برای اولین بار به جام ملت های اروپا راه پیدا کند و به همراه سایر ملی پوشان گرجستان باید در مهمترین بازی ملی شرکت کند. مسابقات قاره اروپا در ژوئن.

گلسیانی که رمز موفقیت پرسپولیس محسوب می شود و گل های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده امیدوار است با پرسپولیس دوباره قهرمان شود. با جورجی درباره شرایط پرسپولیس در ادامه فصل و همچنین صعود به فینال یورو گپی داشتیم که در ادامه می خوانید.

ابتدا اجازه دهید در مورد راهیابی به جام ملت های اروپا با گرجستان صحبت کنیم.
فکر می کنم این یک لحظه تاریخی و ویژه برای من و کشورم بود. ما خیلی تلاش کردیم تا بخشی از تیم های فینال یورو باشیم و خودمان را ثابت کنیم. خیلی خوشحالم که بالاخره این اتفاق افتاد و حالا می توانیم با بچه های بزرگ فوتبال اروپا رقابت کنیم. مسابقات یورو فستیوال ستاره های اروپایی دنیای فوتبال هستند و من بسیار خوشحالم که می توانم با آنها در یک تورنمنت بزرگ شرکت کنم و نامم در کنار ستاره ها باشد. انگیزه زیادی برای این مسابقات دارم و برای شروع مسابقات لحظه شماری می کنم. حضور در یورو برای مردم ما فوق العاده بوده و به تیم ملی کشورشان افتخار می کنند. می خواهم در بهترین فرم و شرایطم باشم و در ترکیب نهایی گرجستان برای یورو حضور داشته باشم. من تنها بازیکن قهرمانی ایران هستم که راهی یورو می شوم و بسیار خوشحالم که نماینده پرسپولیس هستم. می خواهم در این مسابقات خودم را نشان دهم و به همین دلیل باید در بهترین شرایط به مسابقات بروم.

گئورگی گلسیانی

بازی با ملوان چطور پیش رفت؟
می دانستیم که مارینر تیم خوب و سرسختی است و مقابل این تیم کار آسانی نخواهیم داشت. نتایج این فصل ملوان نشان می دهد که تیم خوبی هستند. برای ماندن در رقابت های قهرمانی باید این تیم را در خانه شکست می دادیم و خوشحالم که بالاخره این اتفاق افتاد و نتیجه مسابقه به نفع ما بود. فکر می کنم خوب بازی کردیم و مستحق این پیروزی بودیم. مسابقات قهرمانی ایران سخت و فشرده است و هیچ دیدار آسانی وجود ندارد. برای پیروزی باید سخت تلاش کنید و بجنگید.

عثمار به عنوان سرمربی را چگونه می بینید و کار با او چگونه است؟
فکر می کنم او مربی خوبی است و این را در مدت کوتاهی نشان داد. او کار بزرگی انجام می دهد چون کار در تیم بزرگی مثل پرسپولیس اصلا آسان نیست. در ابتدا عده ای از انتخاب اسمار انتقاد کردند اما حالا نام او را در ورزشگاه فریاد می زنند. فوتبال همین است. اگر می خواهید خودتان را ثابت کنید، باید آن را در زمین انجام دهید. صحبت خارج از زمین فایده ای ندارد و باید توانایی های خود را در زمین نشان دهید. اسمار این کار را کرد و در تمرینات نشان داد که مربی خوبی است و توانایی زیادی دارد.

جورجی گلسیانی و اسمار لوس ویرا

چقدر به قهرمانی دوباره با پرسپولیس امیدواری؟
ما کاری به شایعات و شایعات نداریم و کار خودمان را انجام می دهیم. ما سخت تمرین می کنیم تا به هدفمان که قهرمانی است برسیم. قهرمانی آسان نیست، اما ما از صمیم قلب امیدواریم که بتوانیم دوباره مانند سال گذشته کارهای بزرگ انجام دهیم و به دستاوردهای خوبی برسیم. می دانیم که هواداران فقط از ما قهرمانی می خواهند و به کمتر از آن راضی نمی شوند. به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنیم تا دوباره قهرمان شویم. من به قهرمانی امیدوارم و مطمئنم که تیم ما توانایی و پتانسیل قهرمانی مجدد را دارد.

شما یکی از کسانی هستید که قراردادتان در پایان فصل به پایان می رسد. آیا بحثی برای تمدید قرارداد با شما مطرح شد؟
واقعیت این است که هیچکس از باشگاه برای تمدید قرارداد با من صحبتی نکرده و هیچ پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده ام. شنیده ام که قرارداد بسیاری از بازیکنان تیم ما در پایان فصل به پایان می رسد و باشگاه هنوز اقدامی در این زمینه انجام نداده است. تعیین سیاست های باشگاه در مورد نقل و انتقالات وظیفه من نیست و هر باشگاهی شرایط خاص خود را دارد، اما برایم عجیب است که چرا باشگاه در این زمینه اقدامی نکرد و همه چیز را به پایان فصل و پس از پایان بازی ها موکول کرد. ! ما چند بازیکن بسیار باکیفیت در تیم خود داریم و تاخیر باشگاه در تمدید قرارداد آنها می تواند منجر به عقد قرارداد سایر تیم ها با آنها شود که این به ضرر پرسپولیس خواهد بود. امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی بیفتد و همه چیز به نفع پرسپولیس باشد.

با دو گل دیگر برترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهی شد. در این مورد چه دارید که بگویید؟
باعث افتخار من است و برای من فوق العاده خواهد بود. بازی در پرسپولیس افتخار بزرگی است و کسب این عنوان مهم برای من نیز مایه خرسندی است. تمام تلاشم را می کنم تا سرمایه مفیدی برای پرسپولیس باشم و به تیم کمک کنم. اگر بتوانم گل بزنم، خیلی خوشحال خواهم شد.

گئورگی گلسیانی



سرویس داخلی اخبار فوتبال