تمجید از ستاره جوان منچسترسیتی پس از باخت مقابل لیورپول/ او از هلند بهتر است!

یکی از هواداران منچسترسیتی نوشت: “این گل را فراموش کنید، همه می دانستند که آلوارز بهترین مهاجم این تیم سیتی است. مشخصات او بیشتر برای این تیم مناسب است.” او مهاجم بهتری از هلند نیست، اما او برای این سبک بازی مناسب تر است. “

آلوارز پس از به ثمر رساندن این گل بلافاصله به سراغ پپ گواردیولا رفت تا دستورات لازم را دریافت کند. یکی از طرفداران نوشت: “پپ… این مرد می دانست که این یک گل است، اما آلوارز را برای چت به داخل آورد تا دوربین ها روی او باشند. نابغه تاکتیکی.” وی به زمانی اشاره می کند که داور برای مشخص شدن صحت گل آلوارس به VAR مراجعه کرد.در این بین تا زمان اعلام گل، گواردیولا در حال صحبت با آلوارز بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آلوارز در دقیقه 58 به جای ریاض محرز وارد زمین شد و در نهایت به توپ دست نزد. یکی از طرفداران نوشت: “دو لمس، یک گل، خانم ها و آقایان، جولیان آلوارز” و دیگری اضافه کرد: “جولیان آلوارز تازه کار واقعی فصل است.”

در شبکه های اجتماعی، یکی از هواداران منچستریونایتد از او پرسید که آیا در این فصل بیشتر از گل های 50 میلیون پوندی منچسترسیتی و 85 میلیون پوندی لیورپول نونس گل می زند. یکی از کاربران نوشت: احتمال اینکه جولیان آلوارز در این فصل از هلند و نونس پیشی بگیرد چقدر است؟ این یک شوخی دیگر برای منچستریونایتد است که به توصیه رالف رنگنیک برای خرید این بازیکن نادیده گرفته شده است.

قبل از اینکه شاگردان یورگن کلوپ با گل های محمد صلاح و داروین نونس قهرمان شوند، آلوارز از فاصله نزدیک به گل تساوی مقابل لیورپول رسید. قبل از بازی، همه نگاه ها به خریدهای گران قیمت هر دو طرف، ارلینگ هالند و نونس بود، اما این خرید 14 میلیون پوندی سیتی از ریورپلات بود که اولین گل را به ثمر رساند. البته بعد از او نونیس هم در ترکیب لیورپول خوش درخشید و گلزنی کرد.

منچسترسیتی در سوپرکاپ انگلیس به لیورپول باخت، اما تیم پپ گواردیولا منتظر چیزی بود که به دنبال آن باشد زیرا مهاجم جدید جولیان آلوارز اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند.