تمجید سرمربی روسونری از زلاتان او در عرصه ورزش تاثیر زیادی دارد

جورجیو فورلانی، مدیرعامل آث میلان عصر دوشنبه در مورد وضعیت روسونری پس از تساوی 3-3 مقابل ساسولو و راهیابی آنها به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در روز پنجشنبه با رم با DAZN صحبت کرد. او گفت: این تیم می تواند خیلی بهتر از هفته گذشته بازی کند و امیدوارم که بتواند گام بزرگی به جلو بردارد و در روز پنجشنبه عملکرد خوبی داشته باشد.

غلبه بر شکست 1-0 در بازی رفت و ادامه حضور در لیگ اروپا می تواند سرنوشت استفانو پیولی سرمربی تیم را رقم بزند. مربی همیشه در کانون توجه است. از ابتدای فصل، همه منتظرند که در صورت عدم پیروزی در یک بازی شروع به انتقاد کنند. او در این فصل عملکرد خوبی داشته است و ما روی پایان خوبی برای فصل تمرکز کرده ایم. یک فرد فوق العاده است و می توانم بگویم که ما خوش شانس هستیم که با او کار می کنیم به او.”

میلان پس از اینتر در راه رسیدن به رتبه دوم است، فورلانی تا اینجای فصل را چگونه ارزیابی می کند؟

هنوز خیلی زود است که در مورد آن صحبت کنیم. ما نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داریم و 12 امتیاز بیشتر به دست آوردیم. مایه شرمساری است که لیگ قهرمانان را ترک کردیم، اما گروه سختی بود. ما همیشه برای بردن تلاش می کنیم. وظیفه ما این است که ارائه رقابتی ترین تمرین ممکن برای میلان برای رسیدن به اهداف مشخص است، اما حقیقت این است که ما نمی توانیم هر سال قهرمانی را انجام دهیم، اما ما هر کاری را انجام خواهیم داد تا به نتیجه بهتری برسیم سال.”

گزارش شده بود که مشاور ویژه زلاتان ابراهیموویچ وظیفه دارد در مورد ماندن پیولی و یافتن جانشین او تصمیم بگیرد.

فورلانی در این باره می گوید: “در مورد زلاتان حرف های زیادی زده شده است. رهبری و تصمیمات نهایی متعلق به شرکت رد برد و جری کاردیناله است. زیر نظر او گروه هایی هستند که با هم کار می کنند. زلاتان در جبهه های مختلف شرکت می کند. بخش ورزش، زلاتان است. جف مونکادا، داوتاویو و من بخش‌های دیگری مانند استادیوم وجود دارد که پائولو اسکارونی در آن نقش دارد. رهبری متعلق به کاردینال “ایبرا در دنیای ورزش است.”

بیشتر بخوانید: تمجید ستاره کهنه کار میلان از زلاتان; آزارم نمی دهد و یک ارتباط است/ همیشه انگیزه من بوده است

سرویس اخبار فوتبال خارجی