تور خبری دعوای سوشا مکانی با علی دایی/استقلالی به ما توهین نکرد اما این آقا هر چه می خواست به بازیکنان ما گفت!


در تاریخ 6 فروردین 1398 دو تیم پرسپولیس و استیل آذین در دهمین لیگ حرفه ای به مصاف هم رفتند. دیداری که با توجه به شرایط پرسپولیس در جدول و البته اینکه تعداد قابل توجهی از بازیکنان و مدیران باشگاه استیل آذین پرسپولیسی هستند، حساسیت کار به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی ادامه داشت اما پس از گلزنی سوشا مکانی دروازه بان وقت استیل آذین، بازیکنان پرسپولیس به بازی جوانمردانه احترام گذاشتند و بازی برای دقایقی متوقف شد. سوشا به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و حرفی زد که علی دایی سرمربی این تیم را به شدت ناراحت کرد.

دایی در مصاحبه ای که در 7 فروردین 90 منتشر شد، از رفتار سوشا انتقاد کرد و گفت: وقتی بازی در اوج حساسیت است و بازیکنی مصدوم می شود، دلیل بیرون انداختن توپ چیست؟ کسی صدمه دیده؟ متاسفانه سوشا مکانی پس از این صحنه حرکت زننده ای انجام داد و به بازیکنان ما فحاشی کرد. این آقا هر چه از دهانش در می آمد می گفت.

سرمربی وقت پرسپولیس همچنین درباره شایعه درگیری لفظی خود با حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور، دو بازیکن استقلالی استیل آذین تصریح کرد: حسین و سیاوش دوستان خوب من هستند و خداوکیلی اصلا به آنها توهین نکرد، اما همانطور که گفتم سوشا. مکانی هر چه از دهانش در می آمد گفت.

توجه داشته باشید که سوشا مکانی چند سال بعد به پرسپولیس پیوست و دروازه بان این تیم شد.

تور خبری دعوای سوشا مکانی با علی دایی/استقلالی به ما توهین نکرد اما این آقا هر چه می خواست به بازیکنان ما گفت!



سرویس داخلی اخبار فوتبال