توهین باورنکردنی هواداران بارسا به ستاره رئال


سرویس خبر شماره: 2014970
28 آوریل 1403 در 8:56 ب.ظ.
1.3 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

هواداران بارسلونا علیه وینیسیوس جونیور شعار دادند و برای او آرزوی مرگ کردند!

توهین باورنکردنی هواداران بارسا به ستاره رئال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وینیسیوس جونیور که به همراه رئال مادرید خود را برای دیدار فردا شب مقابل منچسترسیتی آماده می کند مورد عصبانیت هواداران بارسلونا قرار گرفت.

بارسلونا قرار است عصر امروز در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن برود اما هواداران آبی گرانادا از این فرصت استفاده کردند و علیه ستاره رئال مادرید شعار دادند.

تصاویری از خیابان های منتهی به استادیوم مونتجویک منتشر شده است که انبوه هواداران بارسلونا را نشان می دهد. در میان شعارهایی که در حمایت از بارسا سر داده می شود، آنها یکصدا فریاد مرگ بر وینیسیوس سر می دهند که غیرمنتظره است.

قبل از این بازی، هواداران بارسا در برابر عثمان دمبله موضع گرفته بودند، اما عصبانیت علیه وینیسیوس غیرقابل پیش بینی بود. بارسلونا به دلیل انتقال دمبله به پاری سن ژرمن و جدایی ناگهانی او در تابستان 2021 از دست این ستاره فرانسوی عصبانی است.

2011554
2011555

وینیسوس در چند ماه گذشته در لالیگا با شعارهای نژادپرستانه برخی از تیم های لالیگا مانند والنسیا و اتلتیکو مادرید مواجه شده است، اما این اولین بار بود که آنها آرزوی مرگ این بازیکن برزیلی را داشتند.

مجله اخبار فوتبال خارجی