تیم شروود چیزی را که از مرد LFC در روز یکشنبه دید، «نمی‌توانست باور کند».

بعدازظهر روز یکشنبه برای لیورپول فراموش شد زیرا آنها با شکست 1-0 مقابل کریستال پالاس در آنفیلد شکست خوردند.

این نتیجه امیدهای ما برای قهرمانی در لیگ برتر را بیشتر تضعیف کرد و ما اکنون در رده سوم قرار داریم – پس از آرسنال از نظر تفاضل گل و دو امتیاز با منچسترسیتی، صدرنشین لیگ فاصله داریم.

علیرغم از دست دادن چند موقعیت قطعی در نیمه دوم، تیم یورگن کلوپ واقعاً موفق نشد و ضربه زودهنگام ابرهچی ازه هر سه امتیاز را در مرسی ساید برای میهمان به ارمغان آورد.

لیورپول در مراحل اولیه بازی، کیلومترها از حریف خود فاصله داشت، اما این ایبو کوناته است که توسط تیم شروود به خاطر نقشی که لحظاتی قبل از گل پالاس بازی کرد، مورد توجه قرار گرفت.

“نگاه کردن به کوناته جالب است، آنجا، او فقط حرکت نمی کند، آنجا گیر می کند، او مانند مادام توسو است، فقط نمی توانستم آن را باور کنم، این موقعیت بدی است که او انتخاب کرده است.” شروود در مورد تولیدات لیگ برتر (از طریق The Boot Room) گفت.

بیشتر بخوانید: گلن جانسون اعتراف “نگران” لیورپول به عنوان مدیر “کاملا دیوانه” را توضیح داد.

مانند روز پنجشنبه در جریان شکست 3-0 ما مقابل آتالانتا در لیگ اروپا، بازیکنان زیادی از لیورپول مقابل پالاس در بهترین حالت خود نبودند.

شدت بازی ما کم بود، تصمیم گیری ما ضعیف بود و به سادگی جلوی دروازه بالینی نبودیم.

هیچ حمله ای برای تیم الیور گلاسنر در نظر گرفته نشده است، اما اگر می خواهیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم، نمی توانیم امتیازات را به نیمه پایین تر از دست بدهیم.

کوناته تنها بازیکنی نبود که در مراحل اولیه خود را با شکوه و جلال پوشانده نبود، زیرا ما خیلی منفعل بودیم و به پالاس زمان زیادی را در تمام پارک اجازه دادیم تا با توپ بازی کند.

اگر می‌خواهیم شانسی برای کسب دومین عنوان زیر نظر کلوپ داشته باشیم، باید دوباره به سرعت پیشرفت کنیم.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/04/16/tim-sherwood-liverpool-crystal-palace-admission/ منبع: