دفاع کره بدون کیم مین جائه تمام شد!


سرویس خبر شماره: 2000358
18 فوریه 1402 ساعت 06:41 |
2000 |

3نقطه نظر

دیدگاه استراحت کیم مین جائه احمقانه بود

در غیاب کیم مین جائه، یکی از بهترین بازیکنان مسابقات، کره جنوبی مغلوب اردن شد و از راهیابی به فینال جام ملت های آسیا بازماند.

دفاع کره بدون کیم مین جائه تمام شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” به نقل از نیوز وان، پس از بازی یک چهارم نهایی مقابل استرالیا که کیم مین جائه به دلیل کارت زرد از مرحله نیمه نهایی حذف شد، افکار عمومی و رسانه های کره ای نگاه مثبتی به این اتفاق داشتند. . و آنها گفتند: “کیم می تواند برای فینال استراحت کند.”

ایده احمقانه ای بود. بدون کیم مین جائه، کره جنوبی در دفاع وحشتناک به نظر می رسید. ضعف های دفاعی کره توسط فردی به نام کیم مین جائه پوشانده شد و حالا در غیاب او همه ایرادات برملا شده است.

تیم ملی کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف اردن رفت و دو بر صفر شکست خورد. کره که در نیمه اول آنقدر ضعیف بود که نتوانست ضربه ای به سمت دروازه بزند، در اوایل نیمه دوم پس از یک نیمه بدون گل گل اول را دریافت کرد. جایی که پاس بی دقت پارک یونگ وو قطع شد و حریف را در موقعیت حمله قرار داد و جردن را پیش انداخت.

در دقیقه 66 اردن پس از پاس بد کره ای ها دست به ضد حمله زد. موسی التمری با استفاده از مهارت های فردی مدافعان کره را شکست و با ضربه پای چپ زیبا گل دوم را به ثمر رساند.

این یک شکست تکان دهنده برای کره و هوادارانش بود. دفاع امروز کره شامل سئول یونگ وو در سمت چپ، کیم یونگ جی وون و جونگ سون هیون در وسط و کیم تائه هوان در سمت راست بود. در غیاب کیم مین جائه، این ترکیب برای دفاع اجتناب ناپذیر بود و همه می دانستند که می تواند برای کره کارساز باشد.

1987926

دفاع کره در این دیدار بسیار ضعیف و بی ثبات بود. با غیبت کیم مین جائه، خط دفاعی تیم نمی توانست شکننده تر از این باشد. این می تواند نشان دهد که نظر رسانه ها و هواداران کره ای مبنی بر اینکه غیبت او مشکلی ندارد و او می تواند برای فینال “استراحت کند” اساسا اشتباه بوده است.

امروز کره در خط هافبک ضعیف بود و اردنی ها بعد از عبور از خط میانی با دفاع ضعیف تری مواجه شدند. مدافعان در مبارزه تن به تن شکست خوردند و قابل مقایسه با حریف نبودند. دفاع بدون کیم مین جائه یک توهم بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی