روزنامه معتبر به طرفداران لیورپول در مورد پیگیری بلینگهام امیدوار است

این نوجوان مدت‌هاست که با انتقال به آنفیلد در ارتباط بوده و به عنوان هدف نقل و انتقالات “اولویت” قرمزها شناخته می‌شود. مقدار پولی که می تواند هزینه داشته باشد، بنابراین بلینگهام را به تنهایی امضا کنید.

با وجود اینکه شاگردان یورگن کلوپ خود را از رقابت برای جذب ستاره دورتموند کنار کشیدند، جود بلینگهام ممکن است همچنان بازیکن لیورپول شود. Jan Aage Fjortoft.

رولت تازه باز شده

پاسخ: بلینگهام

زمانی که باشگاهی دیگر چندان مشتاق «بازیکن مورد نظر» نیست، معمولاً اینطور است:

ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، اما مطمئناً دیدن او در جایی غیر از مرسی ساید زمانی که تصمیم به ترک دورتموند بگیرد، دردناک خواهد بود.

— Jan Aage Fjørtoft 🏳️‍🌈 🇳🇴 💛💙 (@JanAageFjortoft) 13 آوریل 2023

منچسترسیتی و رئال مادرید دو باشگاه دیگری هستند که گفته می شود مدعیان قدرتمندی برای تبدیل شدن به باشگاه جدید بلینگهام هستند اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

شخصا فکر می کنم جود همچنان می تواند در لیورپول به پایان برسد

توییت فیورتافت را در زیر از طریق حساب رسمی توییتر خود بررسی کنید:



https://www.empireofthekop.com/2023/04/13/reliable-journo-offers-bellingham-hope/ منبع:

عملکرد چشمگیر او برای باشگاه و کشور در این فصل تنها باعث افزایش علاقه به امضای او و افزایش قیمت درخواستی دورتموند شده است.

برای لیورپول که دیگر در رقابت برای خدمات این بازیکن 19 ساله قرار نگرفته است، تا حدودی تعجب آور و مایه خرسندی است، وقتی در نظر بگیرید که آنها تابستان گذشته هافبک جدیدی به خدمت نگرفتند، زیرا مطمئن بودند که جذب فارغ التحصیل آکادمی شهر بیرمنگام ارزش دارد. انتظار

– فروش باشگاه “بیشتر” از آنچه خرید می خواهد بپردازد
– بازیکنان نمی خواهند به آنجا بروند

بیشتر بخوانید: لیورپول در تعقیب ستاره 24 ساله PL متحمل ضربه می شود. باشگاه فعلی “اطمینان” دارد که او قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد – گزارش