رونلاد آکونا جونیور شانس برنده شدن در NL MVP است

آکونا جونیور در طول دوران حرفه ای خود توانایی های تهاجمی استثنایی را از خود نشان داده است و فصل 2023 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. توانایی او در ضربه زدن با قدرت و میانگین، همراه با سرعت فوق العاده او در مسیرهای پایه، او را به یک کابوس برای پرتاب کننده ها و دفاع های حریف تبدیل می کند. آکونا جونیور با نظم و انضباط بشقاب بهبود یافته خود، به یک نیروی تهاجمی حتی قوی‌تر تبدیل شده است، و آمار قابل توجهی را در دسته‌های کلیدی مانند دویدن در خانه، RBI، پایگاه‌های دزدیده شده و درصد روی پایه جمع‌آوری می‌کند.

او بهترین بازیکن تیم بریوز بوده است که اول در NL East قرار دارد. طبق سایت‌های شرط‌بندی خارج از کشور، آنها یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای برنده شدن در بخش 475- هستند.

شانس MVP پیش فصل:

شانس MVP فعلی (DK):

بازی های استثنایی آکونا جونیور از دید طرفداران، کارشناسان و رسانه ها دور نمانده است. توجه و تحسینی که او به خاطر برتری مداوم و بازی‌های هایلایت‌اش دریافت کرده، شانس MVP او را بیشتر تقویت کرده است. تأثیر او بر بازی و توانایی اش در ایجاد هیجان، او را به بازیکنی جذاب برای تماشا تبدیل می کند و شانس او ​​را برای کسب جایزه معتبر بیشتر می کند.



https://sportslens.com/news/ronlad-acuna-jr-the-odds-on-favorite-to-win-nl-mvp/ منبع:

Acuna: +900
اوهتانی: +200

رونالد آکونا جونیور بازیکن خارجی آتلانتا بریوز در حال حاضر شانس برنده شدن بهترین بازیکن لیگ ملی را دارد.

Acuna: +150
اوهتانی: -110

طبق سایت های شرط بندی MLB، Acuna Jr اکنون 140+ تا 160+ برای برنده شدن MVP NL است.

آکونا جونیور گذشته از قدرت تهاجمی خود، ثابت کرده است که یک بازیکن خوب است. مهارت‌های فوق‌العاده فیلدینگ، برد و قدرت بازوی او، او را به یک دارایی در میدان بیرونی تبدیل می‌کند، که اغلب حریفان را از ضربات بیس اضافی غارت می‌کند و به ثبات دفاعی Braves کمک می‌کند. تطبیق پذیری Acuña Jr. همچنین به او اجازه می دهد تا در موقعیت های مختلف در خارج از زمین مشارکت کند و انعطاف پذیری بیشتری را برای Braves فراهم می کند.

https://www.si.com/.image/ar_4:3%2Cc_fill%2Ccs_srgb%2Cfl_progressive%2Cq_auto:good%2Cw_1200/MTgwMzUyNDQ4MzExODYyNDIy/ronald-acuna.jpg

آکونا جونیور شروع خوبی در این فصل دارد، با توجه به اینکه او به عنوان محبوب ترین سزاوار است. Acuna یک ضربه 0.348 با 10 هوم ران و 26 RBI با 17 پایه دزدیده شده است.