ساپینتو از نیروهای ذخیره تسلی داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلالی ها در آستانه حضور ساپینتو به عنوان سرپرست کادر فنی تیم جوانان با ترکیب خوبی قرارداد امضا کردند. مثل امید حامدی فر، حسین زواره ای و… بازیکنانی که قبلا در لیگ برتر دیده ایم. حسین زواره چند هفته ای است که مصدوم است اما امید حامدی فر یکی از آماده ترین بازیکنان لیست استقلال است و منتظر اعلام ساپینتو برای حضور در خط هافبک استقلال است.

سرمربی استقلال در حالی منتظر فرصتی است که در ترکیب ثابت استقلال در بازی با ذوب آهن با رضا میرزایی بازی کرد تا زمین را در اختیار جوانانی چون امید حامدی فر قرار دهد. او که از نزدیک شاهد تلاش همه بازیکنانش در تمرینات است، گاهی برای تشویق به سراغ جوانان می رود. او به آنها می گوید که تلاش آنها را در تمرین می بیند و منتظر فرصتی است تا برای آنها جا باز کند.

استقلال در این فصل پربار و در همه خطوط با بازیکنان باکیفیتی روبرو است و این دست از ریکاردو ساپینتو برای تنظیم افتتاحیه گذشت. ریکاردو ساپینتو که پس از جدایی مصطفی آجارلو شوکه شده بود با حمایت علی فتح الله زاده به کارخانه بازگشت و با همان روحیه پرشور و شاد تمرین استقلال را قبل از دیدار با آلومینیوم اراک به پایان رساند. فردا محرومیت او به پایان می رسد و می تواند پس از بازی با هواداران به نیمکت استقلال بازگردد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1849198
28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:23 |
1.4K |

0نقطه نظر

نگران نباش من تلاش شما را می بینم

ریکاردو ساپینتو در شروع همکاری با استقلال تنها به یک چیز فکر می کرد. نتیجه این است که استقلال یک فصل بدون شکست را جلوتر از او پشت سر گذاشت و قهرمان شد.

ساپینتو از نیروهای ذخیره تسلی داد