سرمربی آسیا: سلامتی و شخصیت فوتبال گل گهر مهم است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سی ام گل گهر میزبان صنعت نفت آبادان است که تیمش برای بقا می جنگد. گل گهر در این بازی حساس نیز تلاش می کند در پایان فصل پنجم شود.

او اضافه کرد : سلامت فوتبال و شخصیت تیم ما از همه چیز مهمتر است. با همدلی و تلاش فراوان مصمم هستیم که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و امیدواریم بازی فردا پایانی باشد بر تمام بدشانسی هایی که در چند هفته گذشته گریبان تیم ما را گرفته است و انشالله ، با یک بازی بسیار خوب می توانیم جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم و می دانیم که بازی فردا یک نبرد فوتبالی بسیار بزرگ در داخل زمین داریم و از تمام توان خود استفاده می کنیم تا تیم برتر بازی باشیم. هم از نظر تاکتیکی و فنی و هم از نظر فیزیکی و روانی. باید در هر سه پارامتر در بالاترین سطح باشیم تا انشاالله بتوانیم بازی فردا را به خوبی تمام کنیم و فصل را به پایان برسانیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی گلگهر می گوید از حساسیت بالای بازی صنعت نفت آگاه هستند و با تمام توان مقابل این تیم بازی خواهند کرد.

سرمربی آسیا: سلامتی و شخصیت فوتبال گل گهر مهم است

مجتبی سرآسیایی مربی گل گهر درباره این بازی گفت: در خصوص بازی با تیم خوب و متحول صنعت نفت آبادان می دانیم که فردا دغدغه های زیادی برای این بازی دارد و بازی سختی است و شرایط خاصی داریم. ما با بازیکنان خود صحبت کرده ایم و برای این شرایط آماده ایم و انگیزه زیادی برای این بازی داریم.


سرویس خبر شماره: 1938115
27 مه 1402 ساعت 11:26 ب.ظ
1.4K |

1نقطه نظر

با تمام توان به خاک می رویم.