سرمربی رفت؛ ستاره ها یکی یکی می روند / دو جایگزین احتمالی سرمربی استقلال و پرسپولیس در لالیگا!



پاکو خامس سرمربی اسپانیایی تراکتورسازی کار خود را در این تیم به پایان رساند و به زودی برای همیشه ایران را ترک خواهد کرد. خمز که دومین فصل خود را در تبریز سپری می کند، در این فصل مقابل تیم های بزرگ و رقیب شکست خورده و در آخرین بازی خانگی خود 4 گل از ذوب آهن دریافت کرد.

خمس که پس از کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر مورد انتقاد شدید هواداران تراکتور و حتی مدیران این تیم قرار گرفته بود، امروز در تمرین تیمش حاضر نشد و پس از خداحافظی با بازیکنانش در آستانه فسخ قرارداد است. با تراکتور و ترک ایران. شنیده ها از تبریز حکایت از آن دارد که خمس خود در ابتدا علاقه ای به جدایی نداشت و می خواست به کارش ادامه دهد. با این حال مسائل حاشیه ای دیگری در روزهای اخیر باعث شده تا سرمربی اسپانیایی بر جدایی اصرار کند.

طبق ردیابی ما، این احتمال وجود دارد که تمامی دستیاران خارجی خمز و همچنین ستاره های خارجی این تیم مانند گوستاوو و ریکاردو آلوز به زودی تراکتور را ترک کنند و در پایان فصل ایران را ترک کنند. اتفاقی که قطعا شرایط تراکتور را بحرانی می کند و شرایط این تیم برای فصل آینده سخت خواهد بود. اما گزینه های جایگزین برای خمس چیست؟

از یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی به عنوان گزینه های اصلی هدایت تراکتورسازی یاد می شود. مجیدی و گل محمدی هر کدام طرفدارانی در این تیم دارند و باید منتظر ماند و دید زنوزی کدام مربی را جانشین خمس می بیند.

درباره این موضوع: بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس; تنها رفت!



سرویس داخلی اخبار فوتبال