برادر برونو فرناندز، ریکاردو، روز شنبه گل شگفت انگیزی برای روفی اف سی غیر لیگ به ثمر رساند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، فصلی پر از فراز و نشیب را پشت سر گذاشته است، در شرایطی که برای تمام افرادی که با باشگاه مرتبط هستند، کار سختی بوده است.

از آنجایی که یونایتد در فصل آینده مطمئناً اکنون دور از دسترس است و همراه با خروج زودهنگام شرم آور از اروپا، یونایتد عملکرد بدی در این سال داشته است.

با این حال، کاپیتان لحظات انفرادی خاصی را با به ثمر رساندن چند گل فوق العاده، از جمله حیرت آور اخیر 40 یاردی مقابل لیورپول، ارائه کرده است.

همانطور که توسط The Sun گزارش شده است، تمایل به برتری در یک زمین فوتبال به وضوح در خانواده فرناندز جریان دارد.

برادر برونو، ریکاردو، گل شگفت انگیز خود را در آخر هفته به ثمر رساند و به تیمش رافی اف سی کمک کرد تا در لیگ برتر ترکیبی جنوبی مقابل سیفورد تاون پیروز شود.

ریکاردو روی یک توپ بلند درست در داخل محوطه جریمه سیفورد چسبید و قبل از اینکه مدافع چپ یک آدمک را پرتاب کند تا او بتواند روی دروازه تلاش کند.

چیزی که در ادامه داشت پایانی خیره کننده با قسمت بیرونی پای راستش بود که در گوشه بالایی قرار داشت تا رافی در روز پیش بیفتد.

این یک برتری بود که آنها بعداً در بازی دو برابر کردند تا موفقیت 2-0 را به دست آورند که به آنها بالشتک 14 امتیازی در بالای جدول ترکیبی جنوبی می دهد.

ریکاردو نسبت به خواهر یا برادر کوچکترش که نمی‌توانست غرور خود را پنهان کند، از زندگی کمی فروتن‌تر لذت می‌برد و گل را در شبکه‌های اجتماعی خود با ایموجی کف زدن منتشر کرد.

این دو از نظر ظاهری شباهت قابل توجهی به یکدیگر دارند و ریکاردو همچنین در خط میانی تیمش بازی می کند و همچنین بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد.

ریکاردو برای NHS و همچنین نماینده روفی کار می کند و به نظر می رسد که او فصل را با قهرمانی در لیگ به پایان خواهد رساند، برخلاف برونو که امسال با چالش در صدر لیگ فاصله زیادی داشته است.

با این حال، یونایتد هنوز در جام حذفی است و در دیدار روز یکشنبه با کاونتری سیتی برای رسیدن به فینال های متوالی در این رقابت ها تلاش خواهد کرد.

یک ضربه شگفت‌انگیز دیگر فرناندز در ومبلی خوشایند خواهد بود، در حالی که یونایتد ناامید است تا چیزی را از آنچه که یک کمپین ناامیدکننده برای تیم اولدترافورد بوده است نجات دهد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/15/bruno-fernandes-brother-ricardo-scores-wonder-goal-for-non-league-roffey-fc-on-saturday-278896/ منبع: