سرمربی پرتغالی تعویض کلوپ را مسخره می کند!


سرویس خبر شماره: 2014719
27 آوریل 1403 در 8:28 ب.ظ.
790

0نقطه نظر

روبن آموریم احتمال انتقال به لیورپول را رد کرد

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون این بار شایعات مبنی بر جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول را به سخره گرفت.

سرمربی پرتغالی تعویض کلوپ را مسخره می کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبن آموریم یکی از مربیان لیورپول بار دیگر شایعات انتقال به لیورپول را به سخره گرفت. سرمربی اسپورتینگ گفت که درباره آینده خود با باشگاه صحبت نکرده است.

آموریم 39 ساله پس از جدایی یورگن کلوپ همچنان در میان نامزدهای مربیگری لیورپول است. سرمربی اسپورتینگ تیمش را به صدر جدول پرتغال رسانده و در 26 می باید در فینال جام حذفی مقابل پورتو یا ویتوریا به میدان برود.

بسیاری در پرتغال معتقدند مقصد او لیورپول است، اما منابع نزدیک به باشگاه انگلیسی معتقدند هنوز توافق نهایی بین طرفین حاصل نشده است. آموریم هفته گذشته گفت که به هیچ سوال دیگری درباره آینده خود پاسخ نخواهد داد، اما امروز اعلام کرد که درباره آینده خود با تیمش صحبت نکرده است.

2007419

او قبل از بازی اسپورتینگ مقابل فامالیکائو گفت“من چیزی به بازیکنانم نگفتم. وقتی گفته شد با لیورپول به توافق رسیده ام، احساس کردم که باید صحبت کنم، اما در آن کنفرانس خبری در مورد آن صحبت نکردم. نمی شنوم. هر چیزی از بازیکنان من، آنها فقط روز مرخصی می خواهند (می خندد.)

هافبک سابق بنفیکا که در سن 32 سالگی بازنشسته شد، پیش از این گزارش ها در لیسبون مبنی بر قرارداد با لیورپول را تکذیب کرد. قرمزها به دنبال جانشین کلوپ هستند و آموریم یکی از گزینه های مورد بررسی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی