شرم بر چلسی: برای پنالتی بجنگ! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2014761
آوریل 28, 1403 در 00:18
10.5 هزار |

11نقطه نظر

درگیری بازیکنان چلسی با اورتون بر سر یک پنالتی!

شرم بر چلسی: برای پنالتی بجنگ!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل عجیب چلسی تنها به نتایج ضعیف و ناکامی ستاره های این تیم مرتبط نیست. نقاط قوت دیگری پیرامون این تیم وجود دارد که یکی از آنها امشب در دیدار مقابل اورتون مشخص شد.

ستارگان جوان چلسی به دلیل بی تجربگی، اغلب دیدار برد را به تساوی و باخت تغییر می دادند. نداشتن تجربه این بار از جهاتی دیگر برایشان دردسرساز شد.

در نیمه دوم بازی چلسی و اورتون زمانی که بازی با نتیجه 4 بر صفر به پایان رسید، نونی مادوکه در محوطه جریمه حریف به زمین آمد و داور بلافاصله به پنالتی رأی داد. اینجا بود که جنجال بزرگی به راه افتاد. مادوکه که خودش پنالتی را گرفته بود، توپ را جمع کرد و قصد داشت خودش را شوت کند. چند ثانیه بعد پالمر، پنالتی زن اصلی چلسی به او نزدیک شد و توپ را طلب کرد.

2011244

مادوکه که قصد پاس دادن توپ به پالمر را نداشت، مورد اعتراض کاپیتان تیم کانر گالاگر قرار گرفت. گالاگر توپ را از مادوکه گرفت و به پالمر پاس داد. در همین حین، نیکلاس جکسون از راه رسید و توپ را جمع کرد تا آن را به پالمر برگرداند که پنالتی زن چلسی آن را رد کرد. پس از چند ثانیه، مادوکه و جکسون کنترل توپ را از دست دادند و به پالمر اجازه دادند تا خودش شوت کند.

2011242

ستاره چلسی مثل همیشه پشت توپ مطمئن بود و موفق شد با ضربه به سمت راست و فریب پیکفورد نتیجه را 5-0 کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی