خورخه مندس در تلاش برای مهندسی انتقال رافائل لائو به منچستریونایتد با مبلغ هنگفت – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد


منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چقدر باید هزینه کند؟

سرمایه‌گذاری سر جیم رتکلیف باعث می‌شود که نگرانی‌های آنها در مورد بازی منصفانه مالی و قوانین سود و پایداری کمی برطرف شود.

با این حال، میراث گلیزرها تضمین می‌کند که هنوز وارد قلمروی گزاف نمی‌شود، اما یک گزارش خاص، پیش‌بینی جسورانه این ارزیابی را نادرست می‌کند.

به نقل از football365، ناسیونال گزارش می دهد که خورخه مندس در تلاش است تا مشتری خیمه شب بازی خود رافائل لیائو را در تابستان با مبلغی حیرت انگیز به اولدترافورد بیاورد.

در این گزارش آمده است که این انتقال نزدیک به 150 میلیون پوند هزینه خواهد داشت، مبلغی که گفته می شود یونایتد “مایل به پرداخت آن” است.

با توجه به اینکه لئو عمدتاً یک وینگر چپ راست پا است و یونایتد تعداد زیادی از آنها را دارد، به خصوص اگر جیدون سانچو آینده ای در یونایتد داشته باشد، این گزارش کمی جاه طلبانه به نظر می رسد.

بیان می‌کند که تأثیر مندس در این امر کلیدی است، که ممکن است به خوبی درست باشد زیرا او در بسیاری از نقل و انتقالات خیمه شب بازی در داخل و خارج از یونایتد در تاریخ نقش داشته است.

البته کریستیانو رونالدو به ذهن متبادر می‌شود، اما رد دست او در بسیاری از قراردادهای دیگر در یونایتد وجود داشته است، بنابراین افزودن دیگری به این لیست ایده دور از ذهنی نیست.

با این حال، با توجه به مبالغی که در اینجا بازی می کند و تناسب ناخوشایند او در تیم از نظر موقعیتی یا تاکتیکی، ممکن است این گزارش با کمی نمک گرفته شود.

با این حال، هیچ دودی بدون آتش وجود ندارد و اگر تنها بخشی از این گزارش درست باشد و یونایتد بودجه‌ای بالاتر از آنچه تصور می‌شد داشته باشد، هواداران یونایتد می‌توانند منتظر یک پنجره خوب باشند.

حرکت ها از قبل با جدایی افرادی مانند آنتونی مارسیال آغاز شده است. با تعقیب دیگران و آزاد کردن صورتحساب دستمزد، بادهای تغییر در اولدترافورد در حال وزیدن است.

این که آیا آنها لائو را با خود در یک حرکت شمالی 150 میلیون پوندی می آورند یا خیر، شرط بلندپروازانه ای است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/15/jorge-mendes-trying-to-engineer-rafael-leaos-move-to-manchester-united-for-huge-fee-278909/ منبع: