صادقی: فردا در سپاهان کیفیت خود را نشان می دهیم


سرویس خبر شماره: 2014963
28 آوریل 1403 در 8:17 ب.ظ.
465

3نقطه نظر

من مطمئن هستم که فردا یک بازی بسیار خوب برگزار خواهد شد

سرمربی ذوب آهن می گوید این تیم آنالیز خوبی از تیم سپاهان انجام داده است.

صادقی: فردا در سپاهان کیفیت خود را نشان می دهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم صادقی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان گفت: همیشه کار بسیار سختی برای حفظ روند خوب داریم. به همین دلیل تلاش می کنیم، کار می کنیم و بازیکنان ما نیز انگیزه زیادی دارند. خوشبختانه کاملا در اختیار کادر فنی هستند.

او ادامه داد: می دانم فردا بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان خواهیم داشت اما تیم خوبی هستیم و به خودمان ایمان داریم، به هر بازیکنی اعتماد داریم و مطمئنم فردا بازی بسیار خوبی خواهد بود و می توانیم به همه کیفیت فوتبال خود را نشان دهیم، بیایید بدهیم.

صادقی در پاسخ به اینکه اگر مثل بازی با تراکتور، نقاط ضعف سپاهان هم توسط ذوب آهن مشخص شد، گفت: ما برای هر یک از مسابقاتمان برنامه داریم و کار آنالیز را انجام می دهیم. به نظر من در آن 4-5 هفته ای که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. موقعیت های زیادی برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

1577931

او بیان کرد: هفته گذشته تیم ما انسجام بهتری داشت و توانستیم بازی را ببریم، اما کیفیت فوتبال ما در نیم فصل دوم حتی بهتر از نیم فصل اول بود، اما نتوانستیم در بخش پایانی عملکرد خوبی داشته باشیم. یعنی گاهی در زدن ضربات آخر دقت نمی کردیم یا حریف موقعیت های خیلی ساده ای را در دروازه ما ایجاد می کرد. برای بازی فردا آنالیز خوبی از تیم سپاهان انجام داده ایم و آماده ارائه فوتبال خوب و پیروزی در مسابقه هستیم.

سرمربی ذوب آهن درباره بازیکنان معلول و مصدوم تیمش نیز گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را در اختیار داریم. البته 4 بازیکن ما به شدت مصدوم شدند اما سایر بازیکنان ما کاملا آماده و در شرایط خوبی هستند. امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد.

در نهایت صادقی درباره اینکه ذوب آهن از هوادارانش برای حضور در ورزشگاه و تماشای بازی فردا دعوت می کند یا نه، اظهار داشت: قطعا. ما این دیدار را در ورزشگاه خودمان برگزار نمی کنیم و بیشتر سکوهای آن در اختیار تیم سپاهان است و هواداران ما قطعا به ورزشگاه خواهند آمد. ما بیش از هر چیز می خواهیم فوتبالی با کیفیت خوب ارائه کنیم و همه کسانی که برای دیدن این مسابقه می آیند از تماشای آن لذت ببرند. هواداران ما هم همیشه سعی می کنند در کنار ما باشند. درست است که در این دیدار مهمان هستیم اما این دیدار در شهر خودمان برگزار می شود و هواداران ذوب آهن قطعا به ورزشگاه خواهند آمد و در کنار ما خواهند بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی