عاطفه رمضانی: استقلالی هستم و جلالی را دوست دارم!


سرویس خبر شماره: 2014276
25 آوریل 1403 در 7:10 ب.ظ.
12.6 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

ما در مورد تیم های بزرگ زیاد صحبت می کنیم.

کاپیتان پرافتخار خاتون بم به کسانی که قهرمانی این تیم را زیر سوال می برند پاسخ تندی داده است.

عاطفه رمضانی: استقلالی هستم و جلالی را دوست دارم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از قهرمانی خاتون بم در شانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان، به سراغ عاطفه رمضانی کاپیتان این تیم رفتیم تا با یکی از موثرترین بازیکنان خاتون گفتگویی متفاوت داشته باشیم. بازیکنی که با خاتون 9 بار با این تیم قهرمان شد. در ادامه می توانید آن گفتگو را بخوانید:

بیایید ابتدا در مورد فصل گذشته صحبت کنیم، بعد از سال ها ملان روی سکو رفت و شما دهمین جام خود را نیز به دست آوردید.

خدا را شکر می کنم که این فصل سخت و تلخ با قهرمانی به پایان رسید. لو مارین تیم خوبی است که پس از 9 سال توانسته دوباره روی سکو برود. آنها بخشی از تیم های اصیل فوتبال ما هستند و ما این موفقیت را به آنها تبریک می گوییم. تیم ما امسال هم شرایط ویژه و سختی را پشت سر گذاشت، سه بازیکن تیم اصلی خود را از دست دادیم که باعث شد بچه ها در شرایط روحی خوبی قرار نگیرند، اما تلاش کادرفنی کمک کرد که در ابتدا از نظر روحی بتوانیم با این شرایط کنار بیاییم. . با شرایط خب برگردیم به گذشته و بدون ملیکا و دو بازیکن دیگرمان به راه قهرمانی ادامه دهیم. در نهایت خوشحالم که توانستیم به قولی که به ملیکا داده بودیم عمل کنیم.

2010395

به نظر شما تفاوت قهرمانی امسال با دوره های قبل چیست؟

لیگ امسال نسبت به سال های گذشته شرایط حساسی را تجربه کرد. اکثر تیم ها با جذب بازیکنان خوب وارد رقابت های قهرمانی شدند و اتفاق تلخی که برای تیم ما رخ داد باعث شد تیم های دیگر به عنوان قهرمانی دست یابند.

اعظم غلامی سرمربی ملوان در مورد دوپینگ بازیکنانتان صحبت کرد، نظر شما چیست؟

پشت سر تیم های بزرگ همیشه حرف های زیادی زده می شود. ما 10 سال است که قهرمان شده ایم و این وصله ها به چنین تیمی نمی چسبد. او درباره داوری هم صحبت کرد که باید بگویم ضعیف است و همه تیم ها از آن رنج می برند. تیم ما یکی از تیم هایی بود که توسط داور ضربه خورد. در مجموع فکر می کنم 10 سال قهرمانی گویای همه چیز است و نیازی به پاسخ بیشتر نیست، فقط از شما می خواهم که سلام من را به خانم غلامی برسانید و فینالیست شدن ایشان را تبریک بگویید.

2010394

این روزها بازیکنان تیم شما کری های زیادی را در فضای مجازی می خوانند.

ما آواز نمی خوانیم، اما از قهرمانی خود اینگونه لذت می بریم. دوست داریم به جای اصلاح شایعات پشت تیمی که 10 سال قهرمان ایران شده، سایر تیم ها به ما تبریک بگویند. فوتبال با احترام زیباتر است و بچه های ما با وجود همه مشکلات با جان و دل تلاش کردند تا به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. این قهرمانی روح تک تک بازیکنان تیم خاتون است.

اگر بخواهید یک بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن فصل فوتبال زنان معرفی کنید، او کیست؟

زهرا قنبری، خانم گلیق و خاتون.

و در پیام شما چه سبکی از بازیکنان لیگ برتر مردان را می پسندید؟

من به عنوان یک مدافع استقلالی سبک بازی ابوالفضل جلالی را دوست دارم.

مجله اخبار فوتبال داخلی