عثمر نیروی نکونام را هدف گرفته است!


سرویس خبر شماره: 2014874
29 آوریل 1403 ساعت 02:34
245

0نقطه نظر

پرسپولیس در بازی های خانگی صدرنشین است

پرسپوليس با كم كردن فاصله پرسپوليس و استقلال اميدوار است به صدر جدول قهرماني لغزش كند.

عثمر نیروی نکونام را هدف گرفته است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان اسمار ویرا نیم فصل دوم را با شکست مقابل آلومینیوم اراک آغاز کردند اما توانستند روند درخشانی را آغاز کنند. به طوری که 6 برد و 1 تساوی در 7 دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ برتر در کارنامه سرخپوشان پایتخت دیده می شود تا آنها در نیم فصل دوم با کسب 19 امتیاز از 8 امتیاز به کار خود ادامه دهند. مسابقات.

پرسپولیس که عنوان قهرمان نیم فصل دوم لیگ برتر را در اختیار دارد، در دیدار بعدی این فرصت را دارد تا رکورد خود را نسبت به نیم فصل اول بهبود بخشد. آنها در نهمین بازی نیم فصل اول با سرمربیگری یحیی گل محمدی در اصفهان مغلوب سپاهان شدند در حالی که در صورت پیروزی در بازی بعدی مقابل نفت در دور دوم، 22 امتیازی خواهند شد و این یک پیشرفت برای آنهاست. تیم اسمار نسبت به نیم فصل اول.

2010480

آنها این هفته در دیداری جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود گذشتند و این پیروزی زمینه ساز برتری سرخپوشان پایتخت در جدول رده بندی در محل اقامت شد. پرسپولیس در این فصل موفق شد در 12 بازی خانگی 30 امتیازی شود و بالاتر از استقلالی که در 11 بازی خانگی 29 امتیازی شد، صدرنشین جدول رده بندی دیدارهای خانگی است. البته شاگردان جواد نکونام هفته آینده این فرصت را دارند که پس از 2 تساوی متوالی در دیدارهای خانگی مقابل شمس آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان بهترین تیم در دیدارهای خانگی را از آن خود کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی