عصبانیت از کین آرتتا: شما طرف بازنده ای ندارید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال شب گذشته در چارچوب بازی هفتم و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 1-3 مغلوب این تیم شد.
کنار آمدن با این باخت برای توپچی ها سخت بود، به خصوص که آن ها هر پنج بازی قبلی را پیروز شده بودند و 15 امتیاز ممکن را به دست آورده بودند.
پس از بازی، آرتتا نارضایتی خود را از عملکرد بازیکنانش ابراز کرد و گفت آنها به اندازه کافی در زمین جسور نبودند، که منجر به اولین شکست آنها در فصل 2022-23 شد.
روی کین در مصاحبه ای پس از بازی با اسکای اسپورت گفت: “من واقعا از عذرخواهی سرمربی آرسنال خسته شده ام. جدی می گویم. آرتتا در تمام مصاحبه های بعد از بازی همین را می گوید. باید بگویم که او این کار را نمی کند. واقعاً طرف بازنده ای دارد و او بازنده خوبی نیست.”
وی با اشاره به اظهارات سرمربی اسپانیایی پس از باخت مقابل یونایتد گفت: او همیشه اشتباهات داور یا اشتباهات تیم خودش را دلیل باخت می داند، باید احترام و احترام داشته باشد، منچستریونایتد را تحسین کند، اما هرگز اینطور نیست. بیایید خودمان را توجیه نکنیم، او در آن بازی 1-3 شکست خورد.
آرسنال در این بازی این شانس را داشت که از منچسترسیتی جدا شود اما در نهایت نتوانست این کار را انجام دهد و یونایتد نیز نشان داد که در حال بازگشت به دوران شکوه خود است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

روی کین کاپیتان سابق یونایتد به شدت از اظهارات میکل آرتتا پس از باخت مقابل شیاطین سرخ انتقاد کرد.

عصبانیت از کین آرتتا: شما طرف بازنده ای ندارید!


سرویس خبر شماره: 1842193
14 سپتامبر 1401 @ 12:05 |
4.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر