عنایتی: تا پایان فصل 5 بازیکن جوان را معرفی می کنیم


سرویس خبر شماره: 2015065
29 آوریل 1403 در 11:51 ق.ظ.
236

1نقطه نظر

تغییر هوادار با مسعود شجاعی;

رضا عنایتی می گوید که جوانان بخشی از سیاست های باشگاه پیکان است و این روند را ادامه خواهند داد.

عنایتی: تا پایان فصل 5 بازیکن جوان را معرفی می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا عنایتی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی با هواداران گفت: بازی با هواداران سخت است چون با مسعود شجاعی تیمی متحول است. هوادر تیمی است که من آن را تأسیس کردم و بازی فردا برای من و هوادر خاطره است. از زمانی که آقای شجاعی مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفتند، تیم کاملاً پیشرفت کرده است.

او اضافه کرد: طبق سیاستی که در پیکان داشتیم، سعی کردیم ذهنیت تیم را تغییر دهیم تا آنها به شکست نخوردن عادت کنند. تا حدودی موفق بوده ایم و در نیم فصل شرایط خوبی داریم اما کار تمام نشده است. ما باید در هر دقیقه از مسابقه باهوش و متمرکز باشیم.

عنایتی درباره جوان شدن پیکان گفت: سیاست باشگاه پیکان مبتنی بر تربیت بازیکنان جوان است و ما تا حدی این سیاست را اعمال کرده ایم و موفق بوده ایم. ما بازیکنان جوان باکیفیتی داریم. هفته گذشته با دو بازیکن جوان مقابل مس رفسنجان بازی کردیم و توانستیم به اهداف خود برسیم و امیدوارم بتوانیم بازیکنان جوان بیشتری را در لیگ بازی کنیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: برنامه ما بد نیست. چند هفته استرس داشتیم اما از آن فاصله گرفتیم و تلاش می کنیم در پایان فصل با کمک تیم جایگاه خوبی در جدول رده بندی داشته باشیم و فصل را به پایان برسانیم.

او درباره تفکر تهاجمی رضا عنایتی گفت: ما طبق اهدافمان پیش می رویم. اگه بازی سه سه بشه من بیشتر از اینکه بازی صفر و صفر بشه دوستش دارم. تمرینات بسیار خوبی در پیکان داشتیم و من شخصا با مهاجمانم کار کردم و همکارانم تمام تلاش خود را کردند و تا حد زیادی موفق شدیم. باید فکر اساسی کنیم تا تیم ما گل نخورد. چون گلزنی فقط مختص بازیکنان دفاعی نیست.

عنایتی درباره بازیکنان جوان این تیم افزود: ما قصد نداریم به صورت انفرادی با بازیکنان جوان کار کنیم، زیرا بازیکنان جوان ما ممکن است با بازیکنان باتجربه موفقیت بیشتری کسب کنند. باید از بزرگان تیممان تشکر کنم که جوانان با آرامش کار می کنند. سیاست تیر جوانی و خلاقیت است. باشگاه پیکان در این زمینه پیشتاز است و تا پایان لیگ پنج 6 بازیکن جوان را معرفی خواهیم کرد.

وی درباره آموزش پیکان بلافاصله پس از ورود به فرودگاه گفت: از آنجایی که مدتی قبل از فن بازی وقت داشتیم، این تصمیم را گرفتیم، هماهنگ کردیم و تمرین ریکاوری را انجام دادیم. اگر این تمرین را انجام نمی دادیم، یک روز مرخصی نداشتیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی