عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می رویم


سرویس خبر شماره: 2014781
آوریل 28, 1403 در 05:43
388

0نقطه نظر

فولاد یا استقلال فرقی نمی کند

شمس آذر مهاجم جوان از شرایط فعلی تیمش می گوید.

عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می رویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمس آذر پس از کسب پیروزی روحی مقابل فولاد راهی تهران می شود تا دیداری سخت مقابل سران لیگ برتر برگزار کند. عیسی مرادی یکی از مهاجمان این تیم در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال در مورد وضعیت تیمش پیش از سخت ترین بازی مقابل شمس آذر در نیم فصل صحبت کرد.

* فولاد اولین تیمی شد که در این فصل مقابل شما بازی کرد. کمی در مورد این بازی توضیح دهید
دیدار چندان سختی نبود اما وزش باد شدید در ورزشگاه کمی پیشرفت تیم ما را مختل کرده بود. خدا را شکر که بازی را بردیم و توانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. من برای تیم مستقر فولاد احترام زیادی قائلم اما این تیم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و شاید فقط یکی دو موقعیت 50 درصدی روی دروازه ما ایجاد کرد.

* قبول داری عملکرد شمس آذر در نیم فصل تا حدودی سینوسی بود؟
نتایج ما در نیم فصل دوم در مجموع بد نبود، اگرچه در دو سه بازی گل نزدیم، اما در بازی هایی که از دست دادیم، موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، مثل هواداران و نشدیم. موفق شدن سزاوار باخت است هفته بعد از هوادار به نساجی باختیم که به شدت به برد نیاز داشت و با وجود این بازی خوبی مقابل آنها داشتیم.
با این حال، ما در حال بازگشت به روند خوب خود هستیم و در دو هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده ایم. با این حال، زمان می برد تا بازیکنان جدید با تیم سازگار شوند. راستش را بخواهید هواداران ما با وجود دو شکست متوالی همیشه از ما حمایت کرده اند و مشوق بزرگی برای شمس آذر هستند.

1914110

* گفتی هواداران تمام وقت خود را در دیدارهای خانگی شمس آذر می گذرانند. حضور آنها چقدر موثر است؟
خروس هایشان داغ است و ما واقعاً آنها را می بوسیم. در تمام بازی های خانگی ما تا اینجای فصل، آنها حضور بسیار قدرتمندی داشته اند و بیشتر اوقات ورزشگاه را پر کرده اند. یکی از دلایل نتایج خوب ما در قزوین حضور هواداران شمس آذر است که هم در سرما و هم در گرما از ما حمایت کردند و از تیم محبوبشان حمایت کردند. ما از آنها برای حمایت از ما تشکر می کنیم. از هواداران خوبمان می خواهیم که مقابل استقلال و همچنین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از ما حمایت کنند و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با پیروزی در تهران رضایت آنها را جلب کنیم. امیدوارم مثل همیشه در هفت بازی باقی مانده از ما حمایت کنند. حضور آنها مایه دلگرمی تیم شمس آذر است.

* بازی با استقلال زود است. تو موفق شدی جلوی تیمی که در قزوین وارد مسابقه شده بود را بگیری. برای رویارویی با آنها در ورزشگاه آزادی چه برنامه ای دارید؟
با این حال بازی آزادی مقابل استقلال بسیار سخت است. آنها بهترین تیم در بازی های خانگی هستند و تنها دو بازی خانگی را برده اند و در لیگ برتر هستند. بازی سختی است اما هدف ما مثل همه مسابقات سه امتیازی است و امیدوارم با تلاش کادرفنی و همه بچه ها بتوانیم با سه امتیاز از تهران برگردیم. در بازی رفت در قزوین هیچکس توقع این بازی جسورانه را از تیم ما نداشت و خیلی ها ما را کاندیدای سقوط می دانستند.

اما همانطور که دیدید با تلاش کادر فنی به خصوص آقای سعید دخی و البته مدیریت محترم باشگاه موفق شدیم نتایج خوبی در نیم فصل کسب کنیم. یکی از بهترین عملکردهای ما در نیم فصل مقابل استقلال بود و فکر می کنم حتی می توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما بدشانس بودیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی