فابریزیو رومانو در مورد علاقه احتمالی آرسنال به هدف منچستر سیتی صحبت می کند

فابریتزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، شایعه علاقه آرسنال به ستاره نیوکاسل یونایتد و برونو گیمارش، هدف منچسترسیتی را نادیده گرفت. روزنامه نگار ایتالیایی گفت که هیچ چیز مشخصی برای گزارش در این مورد ندارد و از چند هافبک دیگر نام برد که ظاهراً توپچی ها به آنها علاقه دارند.

منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مشتاق جذب برونو گیمارش است

دارندگان و رهبران لیگ برتر، منچسترسیتی تمایل زیادی به هدف قرار دادن بهترین ها در تجارت دارند. به همین دلیل است که آنها همیشه تمام تلاش خود را برای بازیکنانی انجام می دهند که می توانند تیم را بهبود بخشند، صرف نظر از اینکه چیدمان موجود چقدر درخشان است.

سیتیزن ها که در این فصل از محبوبیت های زیادی برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر هستند، یک هافبک در سطح جهانی با بازیکنانی مانند کوین دی بروین، رودری و متئو کواچیچ دارند. علیرغم داشتن چنین واحد همه کاره، ظاهرا آنها به دقت مراقب گیمارش، بازیکن نیوکاسل یونایتد هستند و Diario AS او را هدف اولویت پپ گواردیولا می داند.

تاکتیکیست اسپانیایی مشتاق به خدمت گرفتن بازیکنی است که بتواند مکمل رودری در وسط پارک باشد و گیمارش را به عنوان مرد عالی برای این کار معرفی کرده است. طبق این گزارش، منچسترسیتی آماده است تا بند 117 میلیون یورویی (124.33 میلیون دلار) قرارداد این هافبک را برآورده کند و مایل است این مبلغ را به سه قسط 39 میلیون یورویی (41.44 میلیون دلار) تقسیم کند.

فابریتزیو رومانو لینک های آرسنال را خراب می کند

بر اساس برخی گزارش‌ها، آرسنال، مشتاقان لیگ برتر، نیز به دنبال یک هافبک رده‌بالا است و گیمارش را به پایان رسانده است. رومانو در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside، در مورد شایعات صحبت کرد و به صراحت اعلام کرد که هیچ چیز ملموسی برای گزارش در مورد آرسنال و گیمارش ندارد. رومانو در عوض از دو بازیکن دیگر – مارتین زوبیمندی و داگلاس لوئیز – نام برد که مدت‌ها در رادار توپچی‌ها بوده‌اند.

رومانو فاش کرد:

آرسنال همچنین آخرین باشگاهی است که با برونو گیمارش در ارتباط است. ما می دانیم که آنها در چند وقت اخیر هافبک هایی مانند مارتین زوبیمندی و داگلاس لوئیز را در لیست خود داشته اند، اما من در حال حاضر از چیز مشخصی در مورد برونو اطلاعی ندارم، اجازه دهید اواخر امسال ببینیم.

گیمارش برای نیوکاسل عالی بوده است و بنابراین او با تمام باشگاه‌های لیگ برتر پیوند خورده است، که طبیعی است، اما بیایید قبل از ذکر ده باشگاه در هفته منتظر تماس‌های ملموس، صحبت‌های جدی باشیم. واضح است که او در سراسر اروپا مورد قدردانی قرار گرفته است، اما این چیزی نیست که در حال حاضر اتفاق بیفتد.

گیمارش 26 ساله در این فصل 31 بازی در لیگ برتر برای نیوکاسل یونایتد انجام داده که 4 گل زده و 6 پاس گل داده است. قرارداد او با سرخابی ها در ژوئن 2028 به پایان می رسد.

https://sportslens.com/news/arsenal-transfer-news-fabrizio-romano-manchester-city-target/ منبع: