ما هرگز خیانتی که به حق استقلال کردند را فراموش نمی کنیم. خطیر و نکونام یکی شوند!



علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبروشی درباره انتقال استقلال به پتروشیمی خلیج پرسیک گفت: همه دیدند که سال گذشته به دلیل مالکیت مشترک و توطئه حذف شدیم. آن زمان می گفتند ما به خاطر ماجرای استراماچونی حذف شدیم، اما الان زمان مشخص کرده که به خاطر مالکیت مشترک علیه استقلال توطئه کردند و باعث حذف تیم ما شدند. امسال به خاطر همین ملک مشترک نتوانستند کاری بکنند و مجبور شدند از آن صرف نظر کنند. خیانتی که پارسال با حذف استقلال کردند را هرگز فراموش نمی کنیم.

مدیرعامل سابق استقلال همچنین درباره نقش علی آقامحمدی (دایی همسرش) در واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج پرس توضیح داد: ایشان در این زمینه خیلی زحمت کشیدند، اما آقای علی عسگری بود که بیشترین تلاش را در این زمینه انجام داد. و خدا را شکر که این اتفاق افتاد دشمنان استقلال را کورکورانه ببینید تا شرایط خوب را بدانید.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال افزود: استقلال شانس اول قهرمانی است و می خواهم نکونام و خطیر در هفته های آینده با هم متحد شوند. در این 6 مسابقه باقیمانده با هم متحد شویم و یک مشت برای سربلندی استقلال شویم. الان قهرمانی در دست استقلال است و باید آن را حفظ کنیم.

این مطلب را هم ببینید: کاپیتان استقلال با شکایت فرماندهی انتظامی به دادسرا احضار شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال