ملی پوش به دنبال ستاره های پرسپولیس!



اگرچه لیگ برتر هنوز به پایان نرسیده و تیم ها بازی های مهمی در پیش دارند، اما برخی از تیم های لیگ برتری از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای جذب یک تیم قدرتمند هستند و با برخی از ستاره های لیگ مذاکره کرده اند.

یک تیم متمول لیگ برتری به چند ستاره پرسپولیس برای پیوستن به این تیم در فصل آینده پیشنهاد داده است. تیم مذکور که تقریباً از کسب عنوان قهرمانی در این فصل ناامید شده است، آرزو دارد خیلی زود تیم خود را برای فصل آینده ببندد و بودجه خوبی را برای خرید بازیکنان نقل و انتقالات اختصاص داده است. نکته جالب در این زمینه مشارکت یکی از بازیکنان این تیم در نقل و انتقالات است.

این ستاره که در تیم ملی بازی کرده و یکی از سرشناس ترین فوتبالیست های ایرانی محسوب می شود، می خواهد با دوستی با بسیاری از بازیکنان شاغل در لیگ برتر به جذب بازیکنان خوب تیمش کمک کند. این بازیکن نقش اصلی را در تاریخ پیشنهادی تیم از چند ستاره پرسپولیس داشت و واسطه بین طرفین بود. در واقع این بازیکن با روابط نزدیک خود با چند بازیکن پرسپولیس قصد دارد آنها را متقاعد کند تا به تیمی که در آن بازی می کند بپیوندند و به نوعی عامل ارتقای ستاره های پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: به بهانه محرومیت نکونام و عثمر; مربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!/چرا قوانین بین المللی در فوتبال ایران اعمال نمی شود؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال