نریمان جهان: هنوز دلم برای این شرایط تنگ شده است


سرویس خبر شماره: 1838811
اوت 26, 1401 @ 4:02 بعد از ظهر
2.7 هزار |

0نقطه نظر

مهاجری یکی از بهترین مربیان ایران است

این بازیکن درباره فرصتی که در آن دیدار از دست داد، گفت: چند پاس کلیدی به بچه ها دادم که باعث شد یکی یکی پاس کنند اما متاسفانه آن موقعیت ها راهی به دروازه حریف نیافت. در مورد صحنه ای که از دست دادم باید بگویم بدشانسی من بود و پشیمانم. فوتبال است و این اتفاقات می افتد، انشالله در بازی های بعدی جبران می کنم. مهم نیست چه کسی گل می زند یا پاس گل می دهد، مهم نتیجه تیم است. امیدوارم بتوانم به تیم خدمت کنم و کمک کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نفت مسجد سلیمان فصل جدید را پر از گل آغاز کرده است. سامان نریمان جهان درباره برد 3 بر 2 مقابل مس کرمان به خبرنگار ما گفت: سه گل زدیم اما دو گل خوردیم. باید کمی روی این موضوع کار کنید تا به دریافت گل بسنده نکنید. خدا را شکر با این همه تفاسیر پیروز شدیم. یک بازی روان ارائه کردیم. هرکس آمار ما را ببیند، عمق مشکل را درک خواهد کرد. ما حدود 600 پاس دادیم و 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. با سرمربیگری آقای مهاجری انشالله می توانیم این روند را ادامه دهیم. امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم و بدون توجه به نتیجه، فوتبال روان و شناور بازی کنیم.

این بازیکن درباره شایعه میزبانی نفت مسجد سلیمان در اهواز نیز توضیح داد: فکر نمی کنم این اتفاقات بیفتد چون سال گذشته این تیم در مسجد سلیمان بازی می کرد. برای تیم های دیگر هم این اتفاق افتاده است، اما فکر نمی کنم برای ما این اتفاق بیفتد.

هافبک نفت مسجد سلیمان امیدوار است مانند بازی اول فوتبال شناور را با نتیجه ای ارائه کند.

نریمان جهان در پایان درباره دیدار روز جمعه با هوادار افزود: آقای الهامی مربی من در ماشین سازی بود. او مربی بسیار فنی و خوبی است و به نظر من یکی از بهترین مربیان ایران است. او به طور مداوم با تیم هایش عملکرد خوبی داشته و دو بار قهرمان جام حذفی شده است. بازی سختی خواهد بود چرا که هوادار پارسال که اولین سال حضورش در لیگ برتر بود عملکرد فوق العاده ای داشت و مطمئنا امسال با آقای الهامی بهتر خواهد بود. ما خوب شروع کردیم و سعی می کنیم توصیه های تاکتیکی را اجرا کنیم و بازی خوبی انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی