نفس راحتی برای ژاپن: ستاره آرسنال به جام جهانی رسید


سرویس خبر شماره: 1852393
16 نوامبر 1401 ساعت 23:43 |
6.3 هزار |

4نقطه نظر

علاوه بر سامورایی آبی، این خبر برای آرسنال نیز خبر خوبی است، زیرا آرتتا گزینه های زیادی در خط دفاعی ندارد و او از الکساندر زینچنکو در آن پست در پیروزی 1-0 تیمش مقابل چلسی در روز یکشنبه استفاده کرد.

کیودو نیوز در گفت و گو با سرمربی ژاپن به نقل از او گفت: پزشکان تیم ملی به من گفتند که تومیاسو مشکلی ندارد و قبل از شروع تورنمنت قطر به تیم ملی می پیوندد و از اولین بازی به میدان می رود.

با اعلام سرمربی تیم ملی ژاپن، مصدومیت تاکهیرو تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال جدی نیست و او می تواند در اولین بازی ژاپن در جام جهانی قطر به میدان برود.

نفس راحتی برای ژاپن: ستاره آرسنال به جام جهانی رسید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاکهیرو تومیاسو، مدافع ژاپنی آرسنال در جریان دیدار هفته گذشته این تیم مقابل اف سی زوریخ در لیگ اروپا از ناحیه ران آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد.

از آن روز تیم ملی ژاپن می ترسید که این ستاره برای جام جهانی قطر در دسترس نباشد. اما سرمربی سامورایی هاجیمه موریاسو امروز به هواداران تیم ملی آن کشور اطمینان داد و گفت که مصدومیت تومیاسو جدی نیست و پزشکان ژاپنی گفتند که او می تواند در اولین بازی ژاپن در جام جهانی قطر که 23 نوامبر برابر آلمان برگزار می شود، شرکت کند.

آرتتا پس از مصدومیت تومیاسو در بازی مقابل اف سی زوریخ گفت: تاکهیرو احساس می کرد که پایش مشکل دارد و ما ریسک نکردیم، امیدوارم مشکل جدی نباشد چون به او نیاز داریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی