(ویدئو) جیمی کاراگر لیورپول “آشوب” را در میان رکود اخیر تحلیل می کند.

جیمی کاراگر ماهیت “آشوب” بازی ضدحمله لیورپول را تجزیه و تحلیل کرد و اینکه چگونه کمبود خونسردی ممکن است برای آنها در رقابت قهرمانی لیگ برتر هزینه داشته باشد.

قرمزها در بازی‌های اخیر به طرز بدی هدر داده‌اند و با وجود ایجاد موقعیت‌های طلایی در برابر هر دو تیم، امتیازات خود را در برابر منچستریونایتد و کریستال پالاس از دست دادند و میانگین شش بازی آنها برای تبدیل شوت از فوریه به شدت کاهش یافته است.

صحبت کردن در اسکای اسپورتفوتبال دوشنبه شبمدافع سابق آنفیلد، چند قسمت از بازی تیم یورگن کلوپ را تجزیه و تحلیل کرد، جایی که آنها نتوانستند از موقعیت هایی که انتظار می رفت به ثمر برسند، بهترین استفاده را ببرند.

کاراگر گفت: “آیا موضوعی از انواع خاصی از شانس ها وجود دارد که وقتی به منچسترسیتی نگاه می کنید، آنها کمی کنترل می شوند؟ لیورپول کمی آشفته تر است. هر چند وقت یکبار آنها خود را در این موقعیت‌ها می‌بینند که در آن یک نفر روی دروازه می‌دود و آنقدر دیوانه‌وار است – هرگز واقعاً کنترل نمی‌شود.»

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

او همچنین در مورد از دست دادن چشمگیر کرتیس جونز در بازی دیروز مقابل پالاس صحبت کرد و گفت: اگر کوین دی بروین در این شرایط باشد، برناردو سیلوا، پاس درست را انجام می دهد. ما آن را اجرا می کنیم – (کودی) گاکپو، یک پاس خوب است، اما آیا کورتیس جونز کاملا راحت به نظر می رسد؟ این یک لمس ضعیف است. سپس توپ بلند می شود و او آن را به بیرون می فرستد.”

قطعا چند نمونه از ضدحملات امیدوارکننده وجود دارد که لیورپول از آنها در این فصل موفق به گلزنی نشد، از ضد حمله روز یکشنبه مقابل ایگلز تا بازی پنج بر دو در اولدترافورد هفته گذشته و جدایی که با ضربه ترنت الکساندر-آرنولد به پایان رسید. تیر دروازه مقابل آرسنال در آنفیلد.

اگر قرمزها در 6 بازی باقیمانده خود در لیگ برتر چنین فرصت هایی به دست آورند، اگر بخواهند تا ساعت 6 بعدازظهر روز 19 می منچسترسیتی را جابه جا کنند، نمی توانند آنها را هدر دهند.

می توانید تحلیل کاراگر را به طور کامل در زیر مشاهده کنید @SkySportsPL در X:



https://www.empireofthekop.com/2024/04/15/carragher-liverpool-analysis-chaotic-counterattacks/ منبع: