شگفتی دل الی پس از مصاحبه جنجالی؛ تعجب می کنم که حرف هایم به مردم کمک کرد/ باید صبر را یاد می گرفتم.

دله آلی، هافبک اورتون اعتراف کرد که از واکنش به مصاحبه احساسی خود که در آن درباره مشکلات روحی خود که از دوران سخت کودکی اش سرچشمه می گیرد، غافلگیر شده است.

این جوان 28 ساله تابستان گذشته فاش کرد که در سن 6 سالگی مورد آزار جنسی قرار گرفته و در 8 سالگی به مواد مخدر روی آورده است که باعث شده در طول زندگی اش مشکلات روحی ایجاد کند. او همچنین از اعتیادش به داروهای خواب آور و حضورش در کلینیک ترک اعتیاد گفت.

آلی که برای اولین بار پس از آن مصاحبه به صورت علنی صحبت کرد، به دوشنبه شب فوتبال در اسکای اسپورت گفت: “وقتی آن مصاحبه را انجام دادم، گفتم اگر می توانستم به یک نفر کمک کنم، به هدفم می رسیدم. این کار را برای خودم انجام دادم، اما اگر کمک کند. حتی یک نفر، این تنها چیزی است که من می خواهم. اما دیدن این که کلمات من به بسیاری از افراد کمک کرده است باور نکردنی است و من واقعاً به آن افتخار می کنم.”

به گفته الی، علنی کردن مشکلاتش بخشی از فرآیندی بود که به او اجازه داد درس های مهمی درباره خودش بیاموزد، درس هایی که به او کمک کرد تا با آسیب طولانی مدتش کنار بیاید.

الی از زمان انتقال قرضی خود به بشیکتاش در فوریه سال گذشته به دلیل مشکلات مفصل ران، بازی نکرده است و کشیدگی کشاله ران نیز بازگشت او به تیم اورتون را به تاخیر انداخته است. او افزود: «وقتی آن مصاحبه را انجام دادم، گفتم بعد از خروج از دوره توانبخشی و آماده شدن برای بازی، احساس بهتری دارم. باید صبر را یاد می گرفتم و این مصدومیت مسیری طولانی با فراز و نشیب های زیادی بود، اما چیزی است که باید یاد می گرفتم. قبل از این مصدومیت، طولانی ترین مصدومیت من 8 هفته طول کشید که یک عمر احساس می شد. اگر در طول تابستان این روند را طی نمی کردم، تحمل این شرایط برای من برای بیش از یک سال بسیار سخت بود. باید صبر را به معنای واقعی کلمه یاد می‌گرفتم، اما این باعث شد که بیشتر به میدان برگردم.”

بیشتر بخوانید: ستاره لیگ برتر درباره آسیب های دردناک دوران کودکی صحبت کرد. 6 ساله بودم که دوست مادرم به من حمله کرد/از 7 سالگی سیگار می کشیدم/فکر می کردم در 24 سالگی خداحافظی کنم.

سرویس اخبار فوتبال خارجی