پاسخ تند دمبله به توهین بارسا: نشنیدم! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2014989
28 آوریل 1403 در 11:46 ب.ظ.
4.7 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

دمبله و ولکن بارسا نیستند

عثمان دمبله در میان تشویق و توهین هواداران بارسلونا موفق شد بار دیگر مقابل این تیم گلزنی کند.

پاسخ تند دمبله به توهین بارسا: نشنیدم!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عثمان دمبله که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم سابقش بارسلونا یک گل به ثمر رساند و فوق العاده خوشحال به نظر می رسید، بار دیگر دروازه مارک آندره ترشتگن را باز کرد.

او وارد مسابقه شد و با شروع نیمه دوم موفق شد گل اول پاری سن ژرمن را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. خوشحالی شدید و غیرمنتظره او واکنش منفی هواداران بارسلونا را برانگیخت. آنها از چهارشنبه گذشته تا این دیدار در فضای مجازی به نفرت پراکنی از ستاره سابق خود پرداخته و برای بازی امشب برنامه ریزی ویژه ای برای برخورد با او انجام می دهند.

ترکیب چهره او با تصویر خوک، طراحی اسکناس به تصویر او و به نام جودا، شعارهای توهین آمیز و بسیاری از اقدامات دیگر تنها بخشی از اقدامات بارسا برای استقبال از دمبله بود.
اما او به این حواشی توجهی نکرده و حتی در چند مصاحبه هفته گذشته از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در مورد وضعیت خودداری کرده است.

2011617

در نهایت بازی آغاز شد و مانند بازی قبل رافینیا اولین گل بازی را به ثمر رساند و بارسا پیش افتاد. اخراج رونالد آرائوخو در دقیقه 29 باعث فروپاشی بارسلونا شد. مدافع اروگوئه ای که به خوبی مقابل دمبله و سایر مهاجمان ایستادگی کرد، کنار گذاشته شد و ژاوی به جای آرائوخو اینیگو مارتینز را جایگزین لمینه یامال کرد.

با این حال تلاش ژاوی کافی نبود. در دقیقه 40 بازی در پی حمله پاری سن ژرمن، بارکولا توپ را مقابل دروازه فرستاد. توپ از کنار امباپه و مدافعان بارسا به سمت راست عبور کرد، جایی که دمبله با یک ضربه زیبا به تیر افقی دروازه کار را به تساوی کشاند.

حالا دمبله بدون توجه به روحیه منفی و جوی که بارسا برای او ایجاد کرده بود، دومین گل خود را به این تیم زد. او حالا آمار جالب 2 بازی مقابل بارسا و 2 گل را به ثبت رسانده است. در حالی که او در 33 بازی با سایر تیم ها تنها 1 گل به ثمر رساند.

مجله اخبار فوتبال خارجی