پاسخ درویش به شکایت 3 ستاره تمدید قرارداد پرسپولیس/ اولویت مدیرعامل قرمزها مشخص شد + فیلم



رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس درباره بیانیه ها و آیین نامه های سازمان لیگ و جریمه ای که در این خصوص در نظر گرفته است، گفت: همیشه باید فرهنگ سازی کنیم که برای هیچ رده ای شروع به اظهارنظر و مصاحبه نکنیم. فکر می‌کنم اگر از قبل برخورد قاطعانه‌ای صورت می‌گرفت، او به این نقطه نمی‌رسید، او را به یک بیانیه و مصاحبه در مورد گوشه و دست‌پرهیز کشیده می‌کردند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ در آیین نامه با خنده گفت: حالا هیچکس این جریمه را پرداخت نکند.

درویش درباره برنامه پرسپولیس برای هفته های پایانی لیگ برتر اضافه کرد: وظیفه بازیکنان این است که در این چند بازی باقی مانده پیروز شوند و ماموریت پرسپولیسی ها این است که پیروز ظاهر شوند و انشاالله قهرمان شویم. . مانند سال های گذشته

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به دیدار با اسمار گفت: با عثمر در خصوص ادامه همکاری و پیشبرد مسابقات این تیم تا پایان فصل و همچنین برنامه آن برای فصل آینده صحبت کردیم.

درویش درباره شایعه مذاکره پرسپولیسی ها با سایر تیم ها توضیح داد: 15 تیم دیگر لیگ حرفی برای تمدید قرارداد بازیکنان خود ندارند اما دلالان سه هفته است که این شایعات را علیه پرسپولیس مطرح کرده اند.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: مثل همیشه در هفته های پایانی قرارداد بازیکنان را تمدید می کنیم. در این مدت یا دنبال پروانه حرفه ای یا وام بودیم یا دنبال این مسائل ملکی بودیم. ما فرصت تمدید قرارداد بازیکنان را نداشته ایم اما همه بازیکنان در پرسپولیس هستند چون با علاقه به پرسپولیس آمده اند نه برای پول و این جور چیزها.

درویش در پاسخ به گلایه مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری مبنی بر عدم مذاکره پرسپولیس با آنها گفت: تیمی را سراغ دارید که برای فصل آینده با بازیکنان خود مذاکره کرده باشد؟ اولویت ما حل مشکل مجوز حرفه ای بود تا تیم ما مانند فصل گذشته در باشگاه های آسیایی حضور داشته باشد و از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم نشود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره انتخاب اسمار و جمع بندی سرمربی برزیلی گفت: آن زمان من هم گفتم که مخالفت با حضور اسمار کار واسطه هاست و اینها فضا را آلوده کردند. در همان زمان با آقای پروین هم مشورت کردم و گفتم اگر اسمار را انتخاب کنم چطور می شود و شاید توصیه آقای پروین بیشتر برای انتخاب ما بوده است یا حتی بازیکنان تیم که می گفتند مربی ای که با او کار کرده است. تیم یک سال و نیم بهتر از یک تازه وارد بهتر است.

بیشتر بخوانید: پروین: آقای درویش با این بازیکنان خداحافظی کنید! + ویدیو



سرویس داخلی اخبار فوتبال