چالش قهرمانی لیورپول: لحظه دیون دوبلین Eze، xG و آخرین رقص – لیورپول اف سی

امیدهای قهرمانی لیورپول با شکست 1-0 خود مقابل کریستال پالاس ضربه بزرگی خورد و اندی کمبل در اینجا ارزیابی می کند که اعداد در مورد چالش آنها چه می گویند.

من مثل ادل نویسندگی فوتبال هستم، منهای استعداد و ثروت.

با عصبانیت، با یک آهنگ جدید خوشامدگویی/ناخواسته (حذف بر اساس سلیقه شخصی) در پایین ترین نقطه عاطفی قبل از بازگشت به محل اقامتم در کاخ سزار… دستگاه اسلات در محلی من به جای نسخه مشهورتر وگاس.

شکست های غیرمنتظره اغلب دردناک ترین هستند. اگر آنها به لحظات نامناسبی برسند، می توانند خود را در روان شما حک کنند، استخوان های شما را بجوند و بافت زخم ناخواسته ای به جا بگذارند.

دیون دوبلین در آنفیلد، توپ ساحلی لعنتی مضحک در استادیوم نور، فدریکو ماچدا برنده زمان مصدومیت طاقت‌فرسا در اولدترافورد، دمبا با هتک حرمت L4، تنها حضور رابین اولسن برای استون ویلا در فصل 2021/22 که در آخرین روز فصل از راه رسید. در اتحاد

آیا Eberechi Eze باکلاس فقط خودش را به آن لیست اضافه کرد؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: ترنت الکساندر-آرنولد (R) از لیورپول پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد افسرده به نظر می رسد.  کریستال پالاس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در این لحظه، سهم Eze به هدف دوبلین برای کاونتری نزدیکتر به نظر می رسد تا مداخله دلخراش Ba. فرصت از دست رفت بر خلاف این که عنوان از پنجه ما دریده شود.

یکی که همه ما با حسی عظیم از ناامیدی به گذشته نگاه می کنیم، در مقایسه با غم انگیزترین حوادث، غم و اندوه و مالیخولیا را در بر می گیرد.

حرکت در یک لحظه مهم در برابر رقیب بی رحمی از دست رفته است، که با خوشحالی یک جام آغشته به شامپاین را برای بدبختی ما در غروب یکشنبه 19 مه بالا می برد.

داده های اساسی

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 10 مارس 2024: لوئیز دیاز بازیکن لیورپول پس از از دست دادن فرصتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد، افسرده به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

گویاتر از نتایج اخیر، عملکردهای زیربنایی هستند که آنچه را که بسیاری در شروع فصل فکر می کردند، دوباره تأیید می کنند. داده ها و تست چشم پشتیبان یکدیگر. این تیم آماده قهرمانی در لیگ برتر نیست، آنها به سادگی محصول نهایی نیستند.

گاهی اوقات در مقابل دروازه نامنظم، با لمس ضعیف، تصمیم‌گیری و اجرای نامشخص تضعیف می‌شود. در یک بازی با حاشیه های جزئی، از نظر دفاعی کمی بیش از حد سخاوتمند است و گل های اولیه بی مورد را سرفه می کند.

درخشان و نفس گیر، اما قادر به اعمال کنترل کافی بر روی بازی ها به روش طرف های قدیمی کلوپ نیستند، اغلب دیوانه وار به دنبال راه حل های دیدنی برای مشکلات خود می گردند.

شما در نهایت توسط کودک نوپا گرسنه گاز گرفته می شوید. آتالانتا و پالاس تیم تگ کودکان نوپا بودند که هفته گذشته بیش از یک لقمه خوردند.

جدول

*تا کنون 2023/24. آمار از طریق Understat.com

با تعمیم گل‌های مقابل آنها تا پایان فصل حدود 37 گل دریافت خواهند کرد.

هر سه نسخه ذکر شده عملکرد بهتری از xGA خود دارند که در دستور العمل پرخطر کلوپ پخته شده است. او به مدافعان میانی و دروازه بان نخبه خود اعتماد دارد که از همه بالاتر و فراتر بروند، مطمئن است که با توجه به مجموعه مهارت های منحصر به فرد خود و کتاب بازی متمایز خود، از هر معیار پیش بینی شده فراتر خواهند رفت. مانند یک ترن هوایی وحشتناک در آفتاب فلوریدا، با انبوهی از اقدامات ایمنی که برای کسانی که از طراحی مطلع نیستند نامرئی هستند.

به طور خلاصه، ممکن است بعد از آن نیاز به مدفوع عصبی داشته باشید، اما تنها چیزی که واقعاً در خطر است، شورت شما بود. ما کاملاً می‌توانیم با بچه‌های ویرگ این کار را انجام دهیم که اغلب گل اول را به ثمر نرسانند، اما این چیزی نیست که در نهایت جاه‌طلبی‌های ما را خنثی کند.

متأسفانه، با وجود تعداد زیاد گل های زده شده، xG برای تیم این فصل به دلایل اشتباه و در تضاد کامل با بهترین فصل های کلوپ برجسته است.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: دیوگو جوتا، بازیکن لیورپول، ضربه خود را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد می بیند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

تیم هیجان انگیز لیورپول همچنان به خلق موقعیت های فراوان ادامه می دهد. آنها یک باندل را به ثمر می رسانند اما همانطور که همه ما می دانیم تعداد زیادی را از دست می دهند. و اینها M&S از دست دادن هستند، خیره کننده و غافلگیرکننده تا حدی که باعث خنده هیستریک، برآمده و شیدایی می شوند … به طرز بدی برای روشن شدن!

فوتبال یک بازی کم گل است. این معمولاً تفاوت در پایان یک فصل است. شما یا در حال گذر از یک جایزه نگهبان افتخار در دست هستید، زیر آبشارهایی از کنفتی و آهنگ، یا با تشویق مؤدبانه در حین زمزمه کردن فصل بعد مواجه می شوید. آن شانس های از دست رفته اهمیت دارد.

Nunez یک نیروی طبیعت است اما او به شدت غیرقابل پیش بینی است. دیاز در 27 سالگی به احتمال زیاد تبدیل به تمام کننده ظالم و معنادار مانه نخواهد شد، اگرچه من قدردانی می کنم که ما برای نقش های مشابه صحبت نمی کنیم. گاکپو سختی کشیده است، اما پست های مختلفی که از او خواسته شده کمکی نکرده است. از قضا، او در دو بازی اخیر وعده داده است.

جوتا همچنان به عنوان یک تمام کننده نخبه هیجان زده است، اما یکی از آنها با آسیب های منظم و اغلب جدی عقب مانده است. صلاح قبل از مصدومیت هیجان انگیز بود. نه پادشاه مصری ناوگان قدیم که در بال می دوید، اما همچنان یک خروجی خطرناک و محصول نهایی را ارائه می دهد. از زمان بازگشت، او با مشکل مواجه شده است، اما پس از آن تیم به عنوان یک گروه نیز دچار مشکل شده است.

یک معمایی در این وجود دارد.

پراگ، جمهوری چک - پنجشنبه، 7 مارس 2024: داروین نونیز (R) لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بین اسپارتا پراها و لیورپول FC در استادیوم، با هم تیمی خود، لوئیس دیاز، جشن گرفت. Letná.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

آیا لیورپول بدون دویدن پرفشار دیاز فرصت های زیادی ایجاد می کند؟ در مورد توانایی داروین در اشغال مدافعان میانی حریف با استعدادهای خام و دفاعی و حرکات هوشمندانه اش چطور؟ در مورد میزان نفوذ و کنترلی که صلاح معمولاً در سمت چپ می آورد چطور؟

آیا یک مدیر جدید به توسعه حمله ادامه خواهد داد یا بدون اینکه استاد رهبری از زیر کلاه او رهبری کند، ما را به عقب خواهد برد؟

هیچ‌کدام از این‌ها به این معنی نیست که تیم ما را به‌عنوان تیم‌های ضعیف نشان دهیم – استعداد کافی برای کسب جام‌های بزرگ وجود دارد، اما کلوپ این مسابقه را در شرایطی ضعیف آغاز کرد، شبیه به رهبر تیم F1، خوشبختانه نه مانند کریستین «گرل پاور» هورنر.

ابزارهای جدید براق و یک موتور آزمایش نشده در گاراژ کرکبی. یک ابرخودروی F1 با شتاب و قدرت انفجاری، اما قابل احتراق، فاقد دقت و نامطمئن بودن آن است که با فشار مقابله خواهد کرد. یورگن با افتادن قطعات از ماشین در طول فصل کمکی نکرد. در واقع، می توان استدلال کرد که جراحات گران تر از آن چیزی است که ما در ابتدا تصور می کردیم.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: هاروی الیوت و الکسیس مک آلیستر از لیورپول پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس اف سی در آنفیلد افسرده به نظر می رسند.  کریستال پالاس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بسیاری از بازیکنانی که ما را از دست دادن ترنت، صلاح، جوتا، آلیسون، رابرتسون، زوبوسلای و سایرین بی پایان بردند، اکنون خسته به نظر می رسند. از نظر روحی و جسمی مقابل آتالانتا و سپس کریستال پالاس شکست خوردیم.

فشردگی که بهترین طرف های کلوپ را مشخص می کند، تیم را ترک کرد. منزوی ماندن بازیکنان و رونق گرفتن حریف در حفره‌های بین خطوط، ویژگی نامطلوبی از اوایل فصل بود.

آن مشکلات دوباره سر زشت خود را درست در زمان نامناسبی مانند هیدرا با سر گری نویل که راه ما را به سوی ثروت و شکوه مسدود می کند، پرورش داده اند. میل، نگرش و حتی درک پرسش تاکتیکی در اینجا موضوع نیست. ممکن است خستگی باشد

بنابراین این ما را به چه نتیجه ای میرساند؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

رقابت قهرمانی به سرعت به سمت نیروهای تاریکی اجتناب ناپذیر گواردیولا می رود. ستاره مرگ اتحاد که در حال مشاهده است، با یک قرارداد اسپانسری سودآور جدید تغییر نام داد و آماده است تا نور را از بین ببرد، در این مورد قرمز است.

شکست آرسنال به لیورپول کمک کرد و ما تنها دو امتیاز از صدر جدول فاصله داریم و شش تا بازی باقی مانده است، مانیتور نبض را نشان می دهد. اختلاف گل ناچیز است.

برخی از هواداران، که زخم های فوق الذکر را حمل می کنند، به طور قابل درک می گویند که تمام شده است، اما کلوپ و بازیکنانش نخواهند گفت.

واقعاً مهم نیست که برای برنده شدن به اندازه کافی خوب تلقی می شوید، فقط فرصت ارائه شده را درک کنید.

کلوپ بر روی زخم های باز بازیکنان مرهم می گذارد، تیم را دوباره انرژی می دهد و از آنها برای آخرین رقص می خواهد. بیایید امیدوار باشیم که او آن را شخصاً گرفته باشد.


* این یک مقاله مهمان برای This Is Anfield توسط اندی کمبل است. اندی را در توییتر دنبال کنید @Campbellinho19. برای ارسال مقاله برای بررسی، تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده).



https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpools-title-challenge-ezes-dion-dublin-moment-xg-and-the-last-dance/ منبع: