چلسی به دنبال انتقال 100 میلیون پوندی برای ویکتور اوسیمهن منچستریونایتد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

با این حال، در حال حاضر یک جای خالی در تیم یونایتد وجود خواهد داشت و اوسیمن ممکن است وسوسه شود که در تابستان به این تیم ملحق شود، اگر باشگاه بتواند رقمی را که ناپولی می‌خواهد، انجام دهد.

اگر هر باشگاهی پول داشته باشد، آن باشگاه چلسی است که تنها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بیش از 300 میلیون پوند هزینه کرده است.

برای ناپولی، او 25 گل در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است، از جمله سه گل در هر دو بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت.

آبی‌ها مایلند با ارزش ۱۰۰ میلیون پوندی ناپولی مطابقت داشته باشند، اگرچه طرف سری آ می‌تواند بسته به جایی که باشگاه در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا به پایان می‌رساند، بیشتر تقاضا کند.

این ملی پوش نیجریه ای پس از یک فصل چشمگیر مورد توجه برخی از بزرگترین باشگاه های جهان قرار گرفته است.

با این حال، باشگاه لندنی ممکن است پس از یک فصل ضعیف تا به امروز با یک نبرد بزرگ روبرو شود که آنها را در رده دهم لیگ برتر قرار داده است. راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا با فاصله 10 امتیازی چلسی از این موقعیت غیرممکن به نظر می رسد.


گزارش ها حاکی از آن است که چلسی آماده پیشنهاد 100 میلیون پوندی برای ویکتور اوسیمن، هدف اصلی منچستریونایتد است.

منچستریونایتد پس از جدایی ناگهانی کریستیانو رونالدو در اوایل فصل به این گلزن نیاز دارد.

مارکوس راشفورد با پرکردن ووت وهورست در صدر، به شدت پیشرفت کرده است. با این حال، مهاجم هلندی تنها به صورت قرضی از برنلی در اینجا حضور دارد و مشخص نیست که آیا او فراتر از فصل جاری باقی خواهد ماند یا خیر.

لیورپول، آرسنال و رئال مادرید نیز به این مهاجم علاقه مند هستند، اما به نظر می رسد که توافق هنوز دور از دسترس باشد.

https://thepeoplesperson.com/2023/03/27/chelsea-eyeing-up-100-million-move-for-manchester-united-target-victor-osimhen-261809/ منبع:

مطابق با فوتبال اینسایدرمنابع می گویند، گراهام پاتر، سرمربی چلسی، مشتاق است تا قدرت شلیک بیشتری را به تیم خود بیافزاید و به اوسیمن نگاه می کند.

اگر این بازیکن 24 ساله به استمفوردبریج برود، بدون شک جانشین پیر امریک اوبامیانگ خواهد شد که جایگاه خود را در ترکیب از دست داده است.

اریک تن هاگ علیرغم فرم خوب تیمش در این فصل، علاقه زیادی به یافتن این اضافه خواهد داشت.