چلسی شکست خورد، بولی هتلش را فروخت!


سرویس خبر شماره: 2014292
26 آوریل 1403 ساعت 3:30 ق.ظ.
6.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مالکان آمریکایی بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفتند

فروش دو هتل توسط مالکان چلسی به دلیل ضررهای سنگین مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.

چلسی شکست خورد، بولی هتلش را فروخت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مالکان چلسی برای جلوگیری از نقض قوانین قیمت گذاری لیگ برتر، هتلی در نزدیکی استمفورد بریج را به شرکت دیگری که مالک آن هستند فروخته اند. این اقدام خشم هواداران این باشگاه را برانگیخت.

کنسرسیوم به رهبری تاد بولی و کلیرلیک کپیتال در ماه می 2022 باشگاه را خرید و دو هتل نزدیک استادیوم را به قیمت تقریبا 90 میلیون یورو فروخت.

باشگاه چلسی امروز این خبر تلخ را به هواداران خود اعلام کرد. این خبر تایید می کند که آنها در سال مالی منتهی به ژوئن گذشته حدود 260 میلیون یورو زیان ثبت کرده اند. این باشگاه تایید کرده است که با احتساب فروش این هتل، زیان پس از مالیات آن به نزدیک به 100 میلیون یورو کاهش یافته است.

2010441

به نوشته روزنامه تلگراف، درآمد حاصل از فروش سودآور این دو هتل تا حد زیادی با قوانین سود و پایداری لیگ برتر انگلیس مطابقت دارد. با این حال، کاربران شبکه های اجتماعی به شدت به این اقدام شدید واکنش نشان دادند و معتقدند که باشگاه نباید از عواقب ضرر متحمل دوری کند.

یکی از کاربران نوشتاگر چلسی از هر نوع مجازاتی اجتناب کند، ورزش را متوقف خواهم کرد. یکی دیگه نوشتهمتاسفم، اما اگر نیوکاسل این کار را انجام دهد، اعتراض‌ها بالا می‌رود و لیگ برتر قوانین را تغییر می‌دهد تا از تکرار این اتفاق جلوگیری کند.» شخص دیگری نوشت و مشکلات نقل و انتقالات چلسی را ربط دادپول زیادی خرج شده و حتی بدتر از فصل گذشته است.

مجله اخبار فوتبال خارجی