کادیز 0-1 بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس


سرویس خبر شماره: 2014354
26 آوریل 1403 ساعت 12:30 ق.ظ.
1.1 هزار |

3نقطه نظر

اختلافات فزاینده با خیرونا

بارسلونا با گل فوق العاده ژائو فلیکس 1-0 کادیز را شکست داد.

کادیز 0-1 بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بلوگرانا پیش از دیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن به مصاف کادیز انتهای جدولی رفت. آنها در نیمه اول با گل فلیکس پیش افتادند و این برتری را در 45 دقیقه بعد حفظ کردند تا یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را کسب کنند.

بازی از میانه میدان آغاز شد و هر دو تیم در بیست دقیقه ابتدایی نتوانستند روی دروازه یکدیگر موقعیت ایجاد کنند. اولین اتفاق مهم این دیدار در دقیقه 22 رخ داد. جایی که ضربه خطرناک هرناندز با واکنش ترشتگن همراه شد.

دو دقیقه بعد ضربه خطرناک فرمین لوپز از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 33 فورت می توانست دروازه کادیز را باز کند اما ضربه او زاویه چندانی نداشت و به سمت جایی رفت که دروازه بان حریف بود.

در دقیقه 37 کرنر مرکزی بارسا توسط مدافع حریف تا حدودی مهار شد اما توپ در مقابل دروازه به فلیکس رسید و او با یک برگشت زیبا دروازه را باز کرد.

2010563

یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول، فرمین لوپز فرصت افزایش اختلاف را داشت اما ضربه او با عبور از دروازه بان توسط مدافع حریف از روی خط دفع شد.

در دقیقه 54 نیمه دوم کادیز موفق شد دروازه بارسا را ​​باز کند اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

بارسا در ادامه بازی بارها به دروازه کادیز نزدیک شد اما نتوانست خطری جدی ایجاد کند تا اینکه یامال در دقیقه 70 توپ را در کرنر دریافت کرد اما ضربه او به دروازه نرسید و به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد ضربه خطرناک لوپز به تیرک دروازه کادیز برخورد کرد و مهار شد.

از جمله موقعیت های نادر کادیز در این دیدار، ضربه خطرناک و فوق العاده سامسکو در دقیقه 79 توسط ترشتگن با شیرجه ای فوق العاده دفع شد.

2010565

در دقایق پایانی بارسا دیگر موقعیت جدی ایجاد نکرد و مهمتر از همه خط هافبک را کنترل کرد. کادیز تا پایان مسابقه با گل فلیکس نتوانست حمله کند.

بارسلونا با این پیروزی با 70 امتیاز دوم شد و فاصله خود با خیرونا در رده سوم را به 5 امتیاز رساند.

مجله اخبار فوتبال خارجی