گواردیولا: یک بازی خوب برای حذف بایرن کافی نیست


سرویس خبر شماره: 1920513
23 آوریل 1402 در 01:24
3.6 هزار |

0نقطه نظر

1851305
رضایت برناردو سیلوا
او بهترین بازیکنی است که در زندگی ام با او کار کرده ام. او یک فوتبالیست خاص است. برناردو بازیکن مهمی در چنین مسابقاتی است. او می تواند یک هافبک دفاعی یا یک شماره 9 قلابی باشد. او اخیراً گل های زیادی به ثمر رسانده است. او بازیکنی است که اگر بگویید در این پست بازی کنید همه چیز را می فهمد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تصمیم گیری برای جلسات بزرگ
من اینجا هستم تا تصمیم بگیرم و خواهم کرد. این بهترین کیفیت من است. 5 یا 10 دقیقه بعد از نیمه دوم، آنها بهتر بودند اما پس از ایجاد تغییر، ما بهتر بودیم. ما سه گل عالی زدیم و موقعیت های زیادی داشتیم. در مونیخ باید کار جدیدی انجام دهیم تا زیاد به دردسر نیفتیم. حذف چنین تیم هایی به دو بازی خوب نیاز دارد، نه یک بازی.
عملکرد خط دفاعی
روبن دیاز در دو ماه گذشته فوق العاده بوده است. بازی مانوئل آکانجی، ناتان آکه و جان استونز فوق العاده بود. آنها بازیکنان بزرگی در جلو دارند و در عقب سریع هستند. خواندن بازی آنها بسیار دشوار است.

به گزارش “ورش سه”، منچسترسیتی امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ بود و در نهایت با گل های رودری، برناردو سیلوا و ارلینگ هالند به پیروزی رسید.
اما با وجود این پیروزی مهم، گواردیولا تایید کرد که تیم حریف با دقایقی از این دیدار عملکرد بهتری داشته است و به بازیکنانش در بازی برگشت هشدار داد.
او گفت:“این یک بازی لیگ قهرمانان بین دو تیم بزرگ بود. به مدت 65 دقیقه بازی بسیار فشرده و نزدیکی بود. در برخی از قسمت های بازی آنها تیم بهتری بودند. ما نتوانستیم برخی از بازیکنان آنها مانند جمال موسیالا و سرژ را کنترل کنیم. گنابری.”

1851306

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به بازیکنانش هشدار داد که باید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد قدرتمندی داشته باشند تا از سد بایرن عبور کنند.

گواردیولا: