یونایتد کنار رفت؛ دستمزد هافبک فرانسوی بالاست

مدیران یونایتد مذاکرات برای جذب آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس را متوقف کردند.


سرویس خبر شماره: 1838765
26 مرداد 1401 ساعت 11:59 |
3.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر


اما ببینید، پس از مذاکرات طولانی، به نظر می رسد که این انتقال تقریبا غیرممکن است زیرا دو طرف در مورد مسائل شخصی به توافق نرسیدند و این بازیکن 27 ساله احتمالا در یوونتوس خواهد بود.
گفته می شود بین دستمزد مدنظر مدیران یونایتد و پیشنهاد سرمربی رابیوت تفاوت معناداری وجود داشته است. در این بین این باشگاه حاضر بود دستمزد بالایی به او بدهد و یکی از بالاترین دستمزدها را در این تیم به او بدهد.
اکنون تلاش دیگری از سوی شیاطین سرخ برای جذب بازیکنی که تنهاچ به دنبال آن است ناکام مانده است و این اصلا خبر خوبی برای سرمربی هلندی نیست که به شدت به تقویت تیمش نیاز دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، اریک تنهاچ مشتاقانه به دنبال تقویت خط هافبک یونایتد است اما هنوز موفق به زدن هدف نشده است.
آنها تلاش زیادی برای جذب فرانکی دی یونگ کردند و با وجود اینکه با بارسا بر سر این انتقال به توافق رسیدند، اما این هافبک هلندی حاضر به قبول پیشنهاد شیاطین سرخ و حضور در لیگ برتر انگلیس نشد.
این موضوع باعث شد تا باشگاه به دنبال گزینه جایگزین برای این بازیکن باشد و وضعیت رابیو توجه آنها را به خود جلب کند. پیشنهاد رسمی برای این بازیکن ارائه شده و دو باشگاه بر سر مبلغ 15 میلیون پوند به توافق رسیده اند.
جان مورتا، مدیر فوتبال یونایتد هفته گذشته به تورین سفر کرد تا با ورونیک رابیو، مادر و مدیر برنامه هافبک فرانسوی دیدار و مذاکره کند.