تمجید مسی از امباپه آیا نیمار عصبانی می شود؟

مسی که در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد در گفت و گو با شبکه مکزیکی TUDN در پاسخ به سوالی در مورد امباپه گفت: کیلیان بازیکن متفاوتی است، او مانند جانوری است که در بازی تک به تک بسیار قوی ظاهر می شود. می جنگد، فضاها را به خوبی پیدا می کند.و با سرعت و قدرت گلزنی اش همه را متحیر می کند.کیلیان یک فوتبالیست کامل است و سال ها این را ثابت کرده و تا سال های آینده نیز ثابت خواهد کرد.بی شک یکی از بهترین های جهان خواهد بود. جهان.”

لیونل مسی در مصاحبه ای با رسانه های مکزیکی به تمجید از کیلیان امباپه هم تیمی پاری سن ژرمن پرداخت.

تمجید مسی از امباپه  آیا نیمار عصبانی می شود؟


سرویس خبر شماره: 1845325
04 اردیبهشت 1401 ساعت 13:29 |
8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رابطه نیمار و کیلیان امباپه تیره شده و در این فصل خبرهاست. به همین دلیل مصاحبه اخیر لیونل مسی و تمجید او از امباپه با توجه به دوستی او با نیمار تعجب برانگیز بود.

مسی در این مصاحبه می گوید بدون شک امباپه یکی از بهترین فوتبالیست های جهان در سال های آینده خواهد بود و سال ها در اوج بازی خواهد کرد.

این در حالی است که صحبت های امباپه هفته گذشته پس از پیروزی تیم ملی فرانسه مقابل اتریش توسط رسانه ها به کنایه او به نیمار تعبیر شد. امباپه گفت که احساس می کند در تیم ملی با آزادی بیشتری نسبت به پاری سن ژرمن بازی کرده است. تنش در رابطه امباپه و نیمار از ابتدای فصل شروع شد و درگیری آنها بر سر یک پنالتی آغاز شد.

کیلیان امباپه پس از بازی تیم ملی فرانسه مقابل اتریش که سه شنبه گذشته برگزار شد و با برتری 2-0 فرانسه به پایان رسید به خبرنگاران گفت: درخواست دشان با من متفاوت است. آزادی من در تیم ملی بسیار بیشتر از پاری سن ژرمن است. ” مربی می داند که وقتی بازیکن شماره 9 مانند ژیرو دارد، می توانم به فضاهای خالی بروم و موقعیت های گلزنی ایجاد کنم. اما در پاریس شرایط متفاوت است و آنها می خواهند که من در مرکز حمله باشم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی