لیکرز و هاکس در بازی‌های سه‌شنبه NBA Play-In پیشروی می‌کنند

بازی دوم شب بسیار داغ تر بود. لس آنجلس لیکرز به دلیل برتری خود در زمین خانگی و آشفتگی در سازمان مینه‌سوتا تیمبرولوز به عنوان محبوب‌های سنگین وارد بازی شد. اما گرگ ها بدون رودی گوبرت و جیدن مک دانیلز به میدان رفتند و تا پایان نیمه اول با 11 امتیاز پیش بودند.

هاوکس هیت را شکست داد و یک سری دور اول در مقابل سلتیکس راه اندازی کرد 💪 pic.twitter.com/VOM1TG4fa5

مینه سوتا در کوارتر سوم برتری خود را به 15 می رساند، اما لیکرز در نهایت در ده دقیقه پایانی حرکت خود را انجام داد. پس از کوچک کردن امتیاز وولوز به 3 در چندین نوبت، لس آنجلس در نهایت بازی را در کمتر از دو دقیقه باقی مانده به تساوی کشاند. اشتباهات و خستگی در مینه‌سوتا گریبانگیر شد و آن‌ها در شش دقیقه پایانی مسابقه حتی یک امتیاز هم کسب نکردند.

لیکرز برای بازی با ممفیس گریزلیز در دور اول پلی آف NBA صعود خواهد کرد. تیمبرولوز منتظر برنده بازی روز چهارشنبه بین پلیکانز و تاندر خواهد بود که برای حق مقابل دنور ناگتس بازی خواهند کرد.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


تا اینکه 0.1 ثانیه از ساعت باقی مانده بود.

هاکس به طور خودکار صعود می کند و در دور اول پلی آف NBA به مصاف بوستون سلتیکس می رود. هیت یک ضربه دیگر خواهد داشت، زیرا آنها در بازی روز چهارشنبه بین بولز و رپتورز برای کسب امتیاز رتبه هشتم و قرار ملاقات با میلواکی باکس به مصاف برنده بازی خواهند رفت.

لیکرز و وولوز کلاسیک فوری در لس آنجلس بازی می کنند



https://sportslens.com/news/lakers-and-hawks-advance-in-tuesdays-nba-play-in-games/ منبع:

– مینه سوتا تیمبرولوز (@Timberwolves) 12 آوریل 2023

در حالی که تیمش 3 امتیاز پیش بود و کمتر از دو ثانیه باقی مانده بود، آنتونی دیویس به طور غیرقابل توضیحی روی مایک کانلی در تلاشی سه امتیازی درست قبل از زنگ خطر خطا کرد. کانلی هر سه پرتاب آزاد را از بین برد تا وقت اضافه را مجبور کند.

میامی به عنوان برگزیده های 5 امتیازی وارد مسابقه شد و این فکر وجود داشت که هاکس می تواند با شایعات تجارت Trae Young منحرف شود. اما آتلانتا این تصورات را در روز سه شنبه، حداقل برای یک شب، کنار گذاشت.

پلی آف رسمی NBA از شنبه آینده آغاز خواهد شد، اما مسابقات Play-In روز سه شنبه به طور کامل اجرا شد. و پس از اقدام شبانه، چند تیم برتر جدول مسابقات خود را برگزار می کنند.

هاکس و لیکرز در بازی های پلی-این NBA پیشرفت می کنند

#LAKERSWIN pic.twitter.com/85n3w43pE2