کارشناس Sky Sports در میان لینک های لیورپول، افتخارات هیجان انگیز مک آلیستر را کنار می گذارد

اگر مک آلیستر بتواند همان تاثیری را که گوندوگان در منچستر سیتی داشت در لیورپول داشته باشد، یورگن کلوپ یک تغییر دهنده واقعی بازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: روزنامه‌نگار هیجان‌زده از «ارتقای باورنکردنی تیم» لیورپول به طور بالقوه می‌تواند در تابستان امسال بسازد

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

صحبت کردن در اسکای اسپورت، بازیکن سابق آرسنال و انگلیس از قرارداد پیشنهادی عصبانی بود و آرژانتینی را با یکی از اعضای برجسته تیم قهرمان منچسترسیتی مقایسه کرد.

او بازیکن بسیار خوبی است، تاثیر بسیار آرام بخشی در زمین دارد. او توپ را نگه می‌دارد و آن را به همراه می‌آورد و من را به یاد یک ایلکای گوندوگان بدون گل می‌اندازد.

اشاره مرسون کاملاً منصفانه است و این بازیکن 32 ساله دومین بازیکن قابل مقایسه با آرژانتینی است. FBref.

این بازیکن 24 ساله برای پیوستن به قرمزها به توافق رسیده است و قرار است طی چند روز آینده برای تست پزشکی برود (فابریزیو رومانو) و به نظر می رسد مرسیسایدرها به اولین خرید تابستانی خود نزدیک شده اند.

بیشتر بخوانید: لیورپول در میان چندین باشگاه لیگ برتری که به دنبال جواهر نوجوانی در کپی احتمالی بن دواک است.

https://www.empireofthekop.com/2023/06/05/merson-mac-allister-liverpool-gundogan/ منبع:

ملی پوش آلمانی در روز شنبه دو گل در فینال جام حذفی تیمش به ثمر رساند تا آنها را در مسیر کسب سه گانه تاریخی نگه دارد.ترانسفرمارکت).

در هر صورت، فکر این که این بازیکن 24 ساله برای ما همان کاری را انجام دهد که همتای پوزیشنی بزرگترش در ورزشگاه اتحاد انجام داده است، باید به اندازه ای باشد که هواداران لیورپول در صورتی که این انتقال طبق انتظار انجام شود، تقریباً از چشم انتظاری آب دهانشان را بیازانند.

پل مرسون در بحبوحه انتقال قریب الوقوع هافبک برایتون به لیورپول، اظهارات هیجان انگیزی را در مورد الکسیس مک آلیستر بیان کرد.

این دو هافبک در این فصل بازدهی مشابهی از نظر میزان شوت به سمت دروازه (35٪ در مقابل 37.7٪، اول مک آلیستر)، تکمیل پاس (86٪ به 87.1٪)، توپ های ارسالی (22 در 20) و میزان موفقیت در دوئل هوایی (61) داشتند. ٪ در مقابل 61.3)، در حالی که آنها همان تعداد پاس های مورد انتظار (هر کدام 4.4) را داشتند FBref.

مرسون فوران کرد: اگر لیورپول بخواهد برای لیگ و همچنین چهار تیم برتر رقابت کند، خرید مک آلیستر برای آنها خریدی عالی خواهد بود. او یک بازیکن برتر، قهرمان جام جهانی است و تاثیر زیادی در آن تورنمنت داشت.

او بازیکنی متفاوت از جود بلینگهام است که قبلاً می خواستند، بلینگهام کمی بیشتر جلو می رفت، اما مک آلیستر کارهای ساده را خیلی خیلی خوب انجام می دهد. مردم ممکن است بگویند، “اوه، چیزهای ساده؟” اما بازیکنان زیادی وجود ندارند که بتوانند این کار را انجام دهند.”

جایی که کارشناس اسکای اسپورت ممکن است اشتباه کند این است که هافبک برایتون در واقع یک گل بیشتر از گوندوگان به ثمر رساند.12 v 11) در تمام مسابقات در 2022/23، بنابراین اگر مورد اولی می تواند حتی بیشتر از آلمانی برای من سیتی یک تهدید تهاجمی برای ما باشد.